پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام عبادی

حوزه/حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان این که هیچ وقت برای رفع اختلاف نظرها، هیچ عاقلی اجازه نداده که با دست به گریبان شدن اختلافات حل شود، بلکه عقل و علم می خواهد، تصریح کرد: یک عده فریبکار به اسم دین و قرآن بدترین جنایات را انجام می دهند و شهرهای مسلمانان را ویران می کنند و به ناموسشان تعدی و تجاوز می کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، امروز در هم اندیشی علمای  تشیع و اهل سنت اظهار داشت: در اولین فرصت بعد از تولد باید شناسنامه تعیین تکلیف شود و در این مولود و این میلاد پیامبر(ص) باید قبل از همه چیز، شناسنامه پیامبر اکرم(ص) را بدانیم و اگر دانستیم شناسنامه خود ما هم مشخص می شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه قرآن قطعی الصدور است و همه اهل نظر از اسلام شناسان و اندیشمندان در این جهت تردید ندارند، عنوان کرد: سؤال اینجاست آنچه میان مسلمین اختلاف است آیا مربوط به متن قرآن است؟ قطعا این گونه نیست و اختلافات ربطی به قرآن و حدیث ندارد، بلکه مربوط به منافع انگلیس است.

وی اضافه کرد: آنچه در آیات قرآن پیامبر اکرم را به آن معرفی کرده اند، هدایت به حق است و این ابهام ندارد، زیرا فلسفه بعثت همه پیغمبران این است که به عدالت برسند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان این که هیچ وقت برای رفع اختلاف نظرها، هیچ عاقلی اجازه نداده که با دست به گریبان شدن اختلافات حل شود، بلکه عقل و علم می خواهد، تصریح کرد: یک عده فریبکار به اسم دین و قرآن بدترین جنایات را انجام می دهند و شهرهای مسلمانان را ویران می کنند و به ناموسشان تعدی و تجاوز می کنند.

وی با ابراز تاسف از اینکه حتی کسانی که در لباس علم دین هستند براساس اقراض مختلف دقیقا از این کارها حمایت می کنند، گفت: همه می دانند در جهت وحدت

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در ادامه با بیان این که  اگر هر مسلمانی یک سطل آب بریزد، اسرائیل را آب می‌برد، عنوان کرد: در روزهای اخیر فلسطین که محور جهان اسلام است ضربه ای به دشمن زد که دولت پوشالی صهیونیستی به هم ریخت و اگر مسلمانان با هم وحدت پیدا کنند، دشمن به خود جرات هیچ جسارتی را نمی‌دهد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی خاطرنشان کرد: اختلافات ربطی به اسلام ندارد، بی عدالتی و ظلم از هرکس باشد فرقی ندارد؛ زیرا اساس اسلام عدالت و حق است.

انتهای پیام/م

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha