جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
نشست خبری «تشریح فعالیت‌های کمیته اطلاع رسانی جشن‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی»

حوزه/ قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: همه مجموعه نظام، همه قوا، شخصیت‌های لشکری و کشوری در قالب یک ستاد گرد هم جمع شدند و نگاه ما به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی صرفا جشن و آیین نیست، البته بخشی از فعالیت ما به شکرانه پیروزی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، نصرت الله لطفی امروز در نشست خبری با موضوع «تشریح فعالیت‌های کمیته اطلاع رسانی جشن‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی» که در سالن شهدای رسانه صدا و سیمای مرکز قم برگزار شد، با اشاره به اینکه اصحاب رسانه اعضای محوری و عضو خانواده شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور هستند، گفت: در آستانه ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی هستیم و  از ۲۱ بهمن سال ۹۷ استقرار چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی است؛ واژه ۴۰ به عنوان بلوغ و دوره تکامل است و ما هم بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب را با یک نگاه ویژه در سطح کشور  دنبال می‌کنیم.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بیان کرد: نظام سلطه از طلیعه پیروزی انقلاب در سال ۱۳۵۷ و حتی در ماه‌های اوج انقلاب تلاش کرده تا انقلاب پیروز نشود و انواع توطئه‌های نظامی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی در راستای تضعییف و براندازی نظام به کار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه با امدادهای غیبی، هدایت‌های حکیمانه امام راحل و مقام معظم رهبری و هوشیاری مردم همه توطئه‌ها تبدیل به فرصت شد و شاهد رشد و بالندگی در همه عرصه‌ها بودیم، تصریح کرد: امروزه این نظام سلطه مأیوس از گزینه نظامی و با اعتراف به کارساز نبودن تحریم‌های ۴۰ سال گذشته،  به صورت مستقیم مردم را هدف قرار داده است و وزیر خارجه آمریکا در اظهاراتی گفته که مردم برای ادامه زندگی و حتی تغذیه باید گوش به فرمان و تابع نظرات آمریکا باشند.

لطفی ادامه داد: تشدید سیاست‌های خصمانه نظام سلطه که صریحاً با عنوان ۴۰ سالگی انقلاب ایران را مخاطب قرار داد و ندیدن ۴۰ سالگی انقلاب ایران را دستور کارش قرار داده و در مقام عمل اقدامات رذیلانه را انجام دادند.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور  خاطر نشان ساخت: مشاور امنیت ملی کاخ سفید در نشست منافقین در پاریس بحث ۴۰ سالگی را مطرح کرد و درساختار حکومتی آمریکای جهانخوار در کوتاه مدت وزیر خارجه، مشاور امنیت ملی، مسئول میز ایران در وزارت خارجه تغییر کرد و افراد معاندتری  نسبت به نظام اسلامی ایران روی کار آمدند؛ ما هم با درک شرایط بیش از آنچه برنامه داشتیم خودمان را برای یک بزرگداشت زیبنده و مطلوب چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب آماده کنیم.

وی با اشاره به اینکه اقدامات و دستاوردهای نظام اسلامی به هیچ عنوان با پیشرفت‌های کشورهای همسایه و حتی کشورهای صنعتی قابل مقایسه نیست و ایران اسلامی بسیار موفق‌تر از آنها بوده است، عنوان کرد: در راستای شناخت وظیفه و عمل بهنگام باید پا را فراتر از جشن و بزرگداشت ۴۰ سالگی گذاشت و شناخت دشمن و محیا شدن برای مقابله با دشمن را  مورد بررسی قرار دهیم.

رئیس ستاد مرکزی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد: نظام سلطه با راه اندازی و تقویت ۳۰۰ شبکه ماهواره‌ای فارسی زبان و استخدام عناصر خائن از بین منافقان و تقویت شبکه مجازی به دنبال القای ناکارآمدی انقلاب، سیاه نمایی، مأیوس کردن مردم از آینده، کاهش اعتماد و امید مردم به نظام و تلاش مذبوحانه برای تجهیز مردم برای مقابله با نظام هستند.

وی ادامه داد: یکی از رسالت‌های محوری و اساسی ما در کل کشور و استان قم تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی، تبیین کارنامه ۴۰ ساله نظام مقدس برآمده از انقلاب اسلامی و پاسخ به شبهات مستدل منطقی و باور پذیر، تبیین گفتمان انقلاب اسلامی، بازخوانی شعارهای انقلاب اسلامی است و بررسی نقش مردم و نقش بی بدیل ولایت فقیه در پیروزی انقلاب و استمرار و بالندگی این نظام مقدس است.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به اینکه هر جایی خوب روشنگری و تبیین کردیم مردم فهیم و زمان شناس در صحنه حضور پیدا کردند، ادامه داد: در یوم الله ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی همه اقشار جامعه با وجود ماه‌ها گرانی کمر شکن به صحنه آمدند تا بگویند بین ما، ولایت فقیه و نظام جدایی نخواهد بود.

لطفی افزود: همه ظرفیت کشور برای چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بسیج شدند و ۲۱ کارگروه در کشور و ۱۳ کارگروه برای هر استان تعریف شده و در ستاد مرکزی افرادی از قوای سه‌گانه و شخصیت های فرهنگی و حوزوی حضور دارند.

رئیس ستاد مرکزی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تأکید کرد: همه دستگاه‌های اجرایی موظف اند عملکرد ۴۰ سال خود را به صورت  مستدل، منطقی و باور پذیر ارائه دهند.

لطفی اظهار داشت: همه مجموعه نظام، همه قوا، شخصیت‌های لشکری و کشوری در قالب یک ستاد گرد هم جمع شدند و نگاه ما به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی صرفا جشن و آیین نیست، البته بخشی از فعالیت ما به شکرانه پیروزی است. ولی بخش اصلی این است که توطئه‌های دشمن  را با روشنگری خنثی کنیم.

وی در پایان گفت: دشمنان اسلام و انقلاب به این واقعیت معترف هستند که امکان براندازی هر نظامی غیر از نظام متکی به مردم وجود دارد، دشمن به نتیجه رسیده که با توان اقتصادی و نظامی امکان براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران وجود ندارد و به دنبال چالش از منظر اقتصادی هستند تا مردم را رو در روی نظام قرار دهند.

 

۳۱۳/۳۲

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha