شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
شهدای روحانی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه مهدیه الیگودرز با تاکید بر اینکه خون مطهر شهدا حافظ و ضامن امنیت و اقتدار روزافزون ایران اسلامی است، تصریح کرد: باید با برگزاری برنامه های بامحتوا و غنی در بیان و انتقال ارزش های ایثار و شهادت در جامعه رسالت و دین خود را به خون شهدا و خانواده های معظم آنان ادا کنیم .

 حجت الاسلام ابوالفضل اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خرم آباد، انتقال فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه را از نیازهای ضروری دانست و گفت: برای نکوداشت و انتقال ارزش های دوران دفاع مقدس باید با نصب یادمان های ویژه و در شان شهدا، در راستای حفظ و تقویت روحیه ایثار و شهادت در جامعه قدم برداریم.

وی با تاکید بر اینکه خون مطهر شهدا حافظ و ضامن امنیت و اقتدار روزافزون ایران اسلامی است، تصریح کرد: باید با برگزاری برنامه های بامحتوا و غنی در بیان و انتقال ارزش های ایثار و شهادت در جامعه رسالت و دین خود را به خون شهدا و خانواده های معظم آنان ادا کنیم.

مدیر مدرسه علمیه مهدیه الیگودرز  با بیان اینکه پس از نصب یادمان قبور مطهر شهدای گمنام به همت خیران در این مدرسه، برنامه های مذهبی و فرهنگی هیئت مدرسه در جوار یادمان شهدا با معنویت خاصی برگزار می شود، خاطر نشان کرد: با همت خیران برای زیباسازی و تجهیز یادمان شهدای گمنام تجهیزات برقی و سیستم روشنایی نیز نصب شد.

حجت الاسلام اسماعیلی در پایان با بیان اینکه هم اکنون یادمان شهدای گمنام شهرستان دارای سیستم روشنایی مطلوب است، یادآور شد: برای نصب کابل فشار قوی، چراغ های پروژکتور، سیم های برق و تجهیزات الکترونیکی در مجموع مبلغ 50 میلیون ریال به همت خیران هزینه شده است. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha