جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مسلمانان کانزاس خوراک رایگان عید شکرگزاری برای فقرا تدارک دیدند

حوزه/ مرکز اسلامی شهر توپیکا، پایتخت کانزاس، با همکاری سازمان «بیایید کمک کنیم» با اهدای غذای رایگان به نیازمندان در آستانه جشن شکرگزاری در آمریکا کمک کردند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از aboutislam، مرکز اسلامی توپیکا پایتخت ایالت کانزاس در آمریکا با همکاری سازمان «بیایید کمک کنیم» اقدام به توزیع غذای از جمله بیش از 150 بوقلمون رایگان میان خانواده های نیازمند کردند.

درحالی که به روز شکرگزاری در آمریکا نزدیک می شویم، اعضای جامعه اسلامی خوراک های مختلف از جمله بوقلمون، لوبیا سبز، ذرت و غیره را اهداء کردند.

لیندا کهرس مدیراجرایی سازمان بیایید کمک کنیم در این باره گفت: حمایت جامعه اسلامی تاثیر زیادی در کمک به برگزاری روز شکرگزاری برای همه گان می کنند.

کهرس در این باره توضیح داد: گاهی اوقات ما قدر برکاتی را که خداوند به ما اهداء کرده و اشخاص را نمی دانیم و به همین سبب نیز معتقدیم کسانی را که در این سازمان خیریه به آن ها خدمت می کنیم مثل خانواده ما هستند و کوچکترین کمک ارزش زیادی دارد.

وی افزود: تمام این تلاش ها قلب آن ها را لمس کرده و نگرانی را که قرار  است در جشن شکرگزاری چه پاسخی به فرزندانشان بدهند کم می کند.

گفته می شود جشن عید شکرگزاری در چهارمین پنجشنبه ماه نوامبر در ایالات متحده و دومین دوشنبه  اکتبر در کانادا برگزار می شود که تاریخچه آن به سپاسگزاری از خداوند به خاطر برکات سال گذشته و برداشت محصولات کشاورزان برمی گردد.

لازم به ذکر است براساس آخرین آمارهای مذهبی سازمان پیو درسال 2014، جامعه اسلامی تقریبا 1% جمعیت ساکنان بالغ در ایالت کانزاس را به خود اختصاص می دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha