سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام عبادی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان این که وحدت یک مسئله شوخی بردار و شعارگونه نیست، گفت: هفته وحدت معنی ندارد، زیرا وحدت باید هر ساعت و در هر لحظه وجود داشته باشد.

به گزارش خبرنگار «حوزه» در بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در دیدار با اعضای بسیج کارمندان، اظهار کرد: هفته وحدت معنی ندارد، زیرا وحدت باید هر ساعت و در هر لحظه وجود داشته باشد.

وی با بیان اینکه وحدت چیزی نیست که تنها شعار بدهیم، زیرا در نظام خلقت و در عالم تکوین وجود حقیقی دارد، افزود: انسان بر اساس مکتب حق گرایی و واقعیت بینی یک امت واحده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: انسان ها یک نوع هستند و خیر، شر، سرنوشت، سعادت و شقاوت آن ها ملاک است، ملاک هایی که همه در آن شریک هستند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با اشاره به اینکه پیامبران آمدند تا انسان ها را به آنچه به نفعشان است، هدایت کنند، تصریح کرد: انسان باید همواره بر روی ریل انسانیت حرکت کند.

وی با بیان اینکه وحدت یک مسئله شوخی بردار و شعارگونه نیست، گفت: اگر تمامی انسان ها حق را بگویند، اختلافی به وجود نمی آید، اما چنانچه انگیزه  روی باطل باشد، هیچ زمانی نمی توان بین حق و باطل وحدت ایجاد کرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در پایان گفت: اگر همه ی انسان ها بر روی یک ریل، آن هم ریل حقیقت حرکت کنند، دیگر دروغ، خیانت و رشوه وجود نخواهد داشت و آن دولتی که آرمان ماست به وجود خواهد آمد.

انتهای پیام/ط

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha