شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
دوازدهمین اردوی منطقه ای « طریق جاوید»

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به اینکه امروز ایران محور وحدت در جهان اسلام است، گفت: امروز دشمنان برای نابودی کامل جهان اسلام به جنگ تمدن ها روی آورده اند و گزینه نظامی را کنار گذاشته اند .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد حسینی شاهرودی پیش از ظهر امروز در دوازدهمین اردوی منطقه ای « طریق جاوید» که با محوریت وحدت اسلامی از دیدگاه امام راحل در دانشگاه کردستان برگزار می گردد، اظهار داشت: دشمنان می خواستند و البته می خواهند با تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی، دیگر کشورهای اسلامی را در مقابل همدیگر قرار دهند و بین امت اسلام تفرقه و تخم کینه بکارند، ولی وجود پربرکت جمهوری اسلامی مانع از تحقق این نیت شیطانی دشمنان تاکنون شده است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به اینکه امروز ایران محور وحدت در جهان اسلام است، گفت: امروز دشمنان برای نابودی کامل جهان اسلام به جنگ تمدن ها روی آورده اند و گزینه نظامی را کنار گذاشته اند، زیرا به خوبی می دانند که ایجاد وحدت واقعی در جهان اسلام برای ابرقدرتهای جهان هزینه های سنگینی خواهد داشت.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی در ادامه سخنان خود بیان داشت: با تشکیل انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل، آرزوی تحقق وحدت در جوامع اسلامی سرعت بیشتری به خود گرفته است و امروز علیرغم تلاش دشمنان برای القای اسلام هراسی در جهان شاهد موج اسلام گرایی در جهان هستیم که این امر برای دشمنان بسیار نگران کننده است.

وی در ادامه اظهار کرد: امروز در کردستان وحدت بسیار خوب و چشمگیر است و از این حیث هیچ مشکلی در این استان نداریم و این وحدت امروز از هر زمان دیگری پررنگ تر است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: امام خمینی(ره) به عنوان مصلح و رهبری بزرگ در جهان اسلام، مسئله فلسطین را یکی از دغدغه های اصلی جهان اسلام عنوان فرمودند و هرگز این رهبر فرزانه درمورد قومیتها، مذاهب و... جبهه گیری نداشتند و همه مسلمانان را امت واحده رسول اکرم(ص) می دانستند.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی اظهار داشت: امام خمینی(ره) با سیره عملی خود راه و مسیر اصلی امت واحده در جهان اسلام را به مسلمان نشان داد و حال ما باید این هدف را محقق نماییم.

نماینده ولی فقیه دراستان کردستان گفت: امروز اگر بخواهیم بهترین و بزرگترین نعمت خدایی و الهی در بین امت اسلامی را نام ببریم، باید گفت که الفت و انس مهمترین عطیه الهی در بین مسلمین است و همین انس و الفت بین مسلمان بهترین سلاح برای خنثی کردن توطئه های دشمنان وحدت جهان اسلام است.

براساس این گزارش، دوازدهمین اردوی منطقه ای « طریق جاوید» به مدت 2 روز در تالار فرودسی دانشگاه کردستان در حال برگزاری است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha