جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
بسیج طلاب فارس

حوزه/ مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان فارس از برگزاری دوره یک روزه فرماندهان پایگاه‌های مقاومت مدارس علمیه استان فارس با حضور ۱۰۰ نفر، در شیراز خبر داد.

حجت الاسلام  سید قاسم کاظمی نسب در گفت و گو با خبرگزاری «حوزه» در شیراز، با اشاره به برگزاری همایش فرماندهان پایگاه‌های مقاومت مدارس علمیه، اظهار داشت: این همایش به عنوان کارگاه آموزش تخصصی فرماندهان پایگاه‌های مقاومت مدارس علمیه استان فارس، یکم آذرماه با حضور ۱۰۰ نفر،  در شیراز برگزار خواهد شد.

وی افزود:  در این کارگاه یک روزه به مباحث مهدویت و آسیب‌های آن و همچنین مسائل اجتماعی پرداخته خواهد شد.
 
مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان فارس به دیگر برنامه‌های این سازمان به مناسبت هفته بسیج اشاره و عنوان کرد: سرکشی از خانواده‌های شهدای روحانی و مدافع حرم، تجلیل از ایثارگران، جانبازان، آزادگان و فرماندهان پایگاه‌ها و گلباران و غبارروبی قبور شهدا از برنامه‌های این مجموعه در هفته بسیج به شمار می‌رود.

وی با اشاره به اعزام طلاب و روحانیون به مناطق محروم استان و پایگاه‌های مقاومت محلات ادامه داد: طلاب خواهر و برادر بسیجی در این دوره به برگزاری دوره‌های قرآنی، بیان احکام و سخنرانی خواهند پرداخت.

حجت الاسلام کاظمی نسب خاطرنشان کرد: بازرسی از پایگاه‌های مقاومت حوزه‌های علمیه استان و دیدار فرماندهان پایگاه‌ها و حوزه‌های شهرستان‌ها با ائمه جمعه سراسر استان برخی دیگر از برنامه‌هایی بوده که بسیج طلاب به مناسبت هفته بسیج در دستور کار قرار داده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha