جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام مختار کرمی

حوزه/ همه ما بر اساس دستورات اسلام، قرآن، رسول خدا (ص) ائمه اطهار علیهم السلام و در مسیر وحدت و انسجام حرکت می کنیم، لذا در این میان به کسی یا جریاناتی که قصد توطئه علیه اسلام را دارند، اجازه فعالیت و تخریب را نخواهیم داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزای «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام مختار کرمی ظهر امروز در همایش فصلی روحانیون استان کردستان ضمن تبریک هفته وحدت و میلاد رسول اکرم(ص) اظهار داشت: همه ما بر اساس دستورات اسلام، قرآن، رسول خدا(ص) ائمه اطهار علیهم السلام و در مسیر وحدت و انسجام حرکت می کنیم، لذا در این میان به کسی یا جریاناتی که قصد توطئه علیه اسلام را دارند، اجازه فعالیت و تخریب را نخواهیم داد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان در ادامه سخنان خود گزارشی از روحانیون مستقر در سطح استان ارائه کرد و گفت: در حال حاضر بر اساس آمار در 60 نقطه از استان کردستان 60 روحانی مستقر داریم که مشغول انجام تبلیغ دین و آموزهای اسلامی هستند.

وی ادامه داد: فعالیت و تلاش های جهادی این روحانیون که در مناطق دور افتاده در حال تبلیغ دین و ارزش های اسلامی و مذهبی هستند، قابل ستایش و تقدیر است.

حجت الاسلام کرمی، کار روحانیون مستقر را امری معنوی با اجری بزرگ عنوان کرد و اظهار داشت: تبلیغ دین مبین اسلام بالاترین افتخاری است که نصیب هر کسی نمی شود و این کار در نزد خداوند متعال از اجر والایی برخوردار است، زیرا این کار روحانیون مستقر دنباله رو کار و حرکت پیامبران و اولیای الهی می باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان گفت: خوشبختانه عملکرد روحانیون مستقر در استان کردستان بسیار مثمر ثمر بوده است که این را باید از الطاف خداوند متعال دانست.

وی، فعالیت روحانیون مستقر را نوعی ادای فریضه امر به معروف و نهی از منکر دانست و افزود: اگر بعد از 1400 سال هنوز دین اسلام زنده و پویاست، همه اینها نتیجه تلاش و زحمات بزرگان دین، مبلغین، علما و روحانیون در طول تاریخ بوده است.

حجت الاسلام کرمی در پایان سخنان خود اظهار کرد: در بین روحانیون مستقر در استان کردستان، افرادی داریم که توانایی بالایی در پست های مدیریتی دارند، ولی کار تبلیغ دین خدا را بر دیگر امور ارجح دانسته اند و با خدای خویش معامله کرده اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha