پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
رئیس شورای علمای شیعه پاکستان

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین سید ساجد علی نقوی در پیام خود به مناسبت ۱۲ ربیع الاول گفت: تعلیمات و سیره پیامبر اسلام (ص) برای امت اسلامی مشعل راه است و از ۱۲ ربیع الاول تا ۱۷ ربیع در سراسر پاکستان هفته وحدت برگزار خواهیم کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام و المسلمین سید ساجد علی نقوی رئیس شورای علمای شیعه پاکستان در پیام خود به مناسبت 12 ربیع الاول گفت: تعلیمات و سیره پیامبر اسلام (ص) برای امت اسلامی مشعل راه است و از 12 ربیع الاول تا 17 ربیع در سراسر پاکستان هفته وحدت برگزار خواهیم کرد.

وی از امت اسلامی نیز خواست اختلافات جزئی را کنار گذاشته و در مشترکات متحد شوند.

حجت الاسلام و المسلمین سید ساجد علی نقوی افزود: حکم قرآن و پیام سیره معصومین (ع) همین است که ما برای اتحاد امت اسلامی فعالیت کنیم و در این اوضاع جهانی باید از سیره پیامبر رحمت درس گرفته و اختلافات فرعی را کنار بگذاریم و برای حل مشکلات خود راه تحمل، محبت و برادری را انتخاب کنیم تا امت اسلامی از تفرقه نجات پیدا کرده و رضایت پیامبر اسلام (ص) و آل او را برای خود جلب کنند.

وی در ادامه گفت: از 157 کشورهای اسلامی پاکستان تنها کشوری است که این امتیاز را دارد که همه مذاهب در یک حزب متحد هستند و ما باهم علیه تفرقه مذهبی برنامه های مختلف اجرا کنیم تا دشمن اسلام و انسانیت بدانند که در هدف شوم خود به هیچ وقت موفق نخواهند شد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha