جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
​حجت الاسلام نصرالله سخاوتی

​حوزه/ عضو هیئت علمی پژوهشگاه جامعه المصطفی(ص) گفت: کسی در این شرایط نمی تواند منکر مشکلات در ساختار اقتصادی ایران باشد، ولی نباید تمام مشکلات را به گردن تحریم های دشمنان انداخت، بلکه سوءمدیریت و خیانت برخی از فریب خوردگان دشمن که نقش نفوذی را باز می کنند، سبب به وجود آمدن این وضعیت شده اند.

حجت الاسلام نصرالله سخاوتی در حاشیه همایش «وحدت در اندیشه امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری» که در مرکز برزگ اسلامی غرب کشور برگزار شد در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، اظهار داشت: چندین سال است که در چنین ایامی از وحدت می گوییم و همایش و برنامه هایی برگزار می کنیم.

عضو هیئت علمی پژوهشگاه بین المللی جامعه المصطفی(ص) با اشاره به اینکه مسئله وحدت در قرآن کریم به کرار مورد تاکید قرار گرفته است، افزود: امام خمینی (ره) بعد از قرن ها نظریه وحدت در جهان اسلام را مطرح کردند، لذا باید اذعان کرد با وجود مشکلات اقتصادی در کشور هنوز شاهد اقتدار ایران اسلامی در بین ملل مسلمان هستیم.

وی ادامه داد: یکی از کارهای بزرگ در حکومت دینی، مطرح کردن نظریه ولایت فقیه بود که در ایران مطرح شد و اکنون این نظریه به نظریه ای جهانی تبدیل شده است و دشمنان برای کم رنگ کردن و حتی رد این نظریه تاکنون دست به صدها توطئه و دسیسه های بی شماری زده اند.

وی تصریح کرد: یکی از خصوصیات بارز رهبر معظم انقلاب اسلامی، درایت، جامعیت، آگاهی، شجاعت و تسلط در همه امور است و همین باعث شده که اقتدار این نظام روز به روز بیشتر از پیش شود.

عضو هیئت علمی پژوهشگاه بین المللی جامعه المصطفی(ص) گفت: امروز همه مسلمین به ویژه جهانیان اذعان دارند که رهبر معظم انقلاب اسلامی، نه تنها ایران را مدیریت می کنند، بلکه در تمام دنیا اثرگذار هستند.

حجت الاسلام سخاوتی اظهار کرد: امام راحل و مقام معظم رهبری در بحث کلان کشوری 40 سال مدیریت داشته اند که ثمره این مدیریت، وحدت بی نظیر بین مذاهب و اقوام ایرانی است که این قضیه در تمام دنیا بی نظیر است.

وی اظهار کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران و نقش و تاثیرات آن در جهان غیرقابل انکار است و همین امر زمینه دشمنی های معاندان را دوچندان کرده است، البته این برای ما مایه افتخار است که استکبار و ابرقدرتها روی ایران حساب ویژه ای باز کرده اند.

حجت الاسلام سخاوتی بیان داشت: متاسفانه برخی از فریب خوردگان غرب خواسته یا ناخواسته در دام شیطان افتاده اند و به دنبال وارد آوردن ضربه به نظام اسلامی هستند که خوشبختانه تاکنون موفق نشده اند.

وی در ادامه به برخی از مشکلات معیشتی و اقتصادی در کشور اشاره کرد و گفت: کسی در این شرایط نمی تواند منکر مشکلات در ساختار اقتصادی ایران باشد، ولی نباید تمام مشکلات را به گردن تحریم های دشمنان انداخت، بلکه سوءمدیریت و خیانت برخی از فریب خوردگان دشمن که نقش نفوذی را باز می کنند، سبب به وجود آمدن این وضعیت شده اند.

عضو هیئت علمی پژوهشگاه بین المللی جامعه المصطفی(ص) افزود: متاسفانه برخی مسئولین سخنانی ایراد می کنند که به نوعی گاف هایی اساسی محسوب می شود، زیرا اگر این جملات از زبان یک دیپلمات خارجی بیان شود زیاد جای تعجب ندارد، ولی اینکه کسی از مسئولان درباره پولشویی کلان در کشور سخن می گوید جای تعجب دارد.

حجت الاسلام سخاوتی در پایان تصریح کرد: باید اذعان کنیم که بیشتر مشکلات کشور از ناحیه خودی هاست و گرنه جمهوری اسلامی در ساختار هیچ گونه مشکلی ندارد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha