جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام جلالی

حوزه/ مراسم اختتامیه هشتمین جشنواره علامه حلی(ره) استان اصفهان با تقدیر ۲۵ نفر از طلاب خواهر و برادر و ۳۲۴ نفر از ممتازین آموزشی و پژوهشی حوزه علمیه اصفهان برگزار می شود.

حجت الاسلام محسن جلالی در گفت وگو با خبرنگار«حوزه» در اصفهان، اظهار کرد: مراسم اختتامیه هشتمین جشنواره علامه حلی(ره) استان اصفهان که به صورت مشترک بین حوزه علمیه  خواهران و برادران برگزار می شود.

وی با بیان اینکه جشنواره علامه حلی(ره) دراستان ها تنها کار مشترک پژوهشی بین حوزه علمیه خواهران و برادران استف عنوان کرد: بیش از یک هزارو 356 اثر به دبیرخانه این جشنواره از سوی طلاب خواهران و برادر جوان ارسال شده است.

معاون آموزش و پژوهش حوزه علمیه اصفهان تاکید کرد: طلاب جوان خواهر و برادر مقالات خود را در قالب پایان نامه، تحقیق پایانی سطح 2 و مقاله سطح 2 و سطح 3 ارائه شده است که 542 اثر مربوط به خواهران و 814 اثر مربوط به طلاب برادر است.

وی بیان کرد: امسال آمار تعداد مقالات طلاب برادر در جشنواره نسبت به سال گذشته افزایش یافته، درمراسم اختتامیه جشنواره علامه حلی از 25 نفر از نفرات برگزیده و برتر تجلیل به عمل می آید.

حجت الاسلام جلالی تاکید کرد: ویژه نامه و خبرنامه این جشنواره تهیه و چاپ شده، همچنین سخنران اصلی و ویژه مراسم فردا، آیت الله حسینی بوشهری دبیر شورای عالی حوزه های علمیه کشور است.

وی خاطرنشان کرد: یکی از برنامه هایی که دراین جشنواره نیز فردا برگزار می شود، همایش تجلیل از ممتازین آموزشی و پژوهشی سال 96-97حوزه علمیه اصفهان نیز برگزار می شود.

معاون آموزش و پژوهش حوزه علمیه اصفهان تصریح کرد: تعداد 276 نفر از طلاب ممتاز آموزشی  مدارس علمیه استان فردا تجلیل می شوند که از پایه یک تا 10 تحصیل می کنند.

وی افزود: داشتن معدل کتبی کل سال تحصیلی 96-97 برای سطح مقدماتی نمره 19 به بالا و برای سطوح بالاترنمره 18 از شرایط ممتاز بودن آموزشی حوزه علمیه اصفهان که مطابق شرایط استعدادهاو نخبگان حوزه کشور است.

حجت الاسلام جلالی اذعان کرد: در همایش تجلیل از ممتازین فردا، از 48 نفر از ممتازین پژوهشی حوزه علمیه اصفهان که دارای مقالات با ارزیابی بالای علمی نیز هستند، تقدیر به عمل می آید .

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha