جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
بسیج

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: آنچه وحشی گری های وحشی های جهان را کنار خواهد زد و زمینه تشکیل لشکر امام زمان(عج) را فراهم خواهد کرد همین تفکر بسیجی است.

حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در دیدار با فرمانده و پرسنل سپاه انصارالرضا(ع) استان و فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج اظهار کرد: هنگامی که اسلام مورد هجوم نظامی قرار گرفت، رهبر و مرجع دین فرمان تشکیل بسیج برای دفاع از حریم دین را صادر کرد، اما مشخصا بسیج یک نیروی نظامی نیست، بلکه مسئولیت نظامی بسیج یک زاویه از زوایای مختلف و یک بعد از ابعاد تفکر بسیج است.

وی با اشاره به اینکه بسیجی یک تفکر و فرهنگ است که برخاسته از متون دین می باشد افزود: خیلی این گونه تصور می کنند که باید رفاه و آسایش در جامعه حکم فرما شود و زندگی را تنها در همین خلاصه می کنند در حالی که این شرایط هدف و ارزش تلقی نمی شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه انسان موجودی متکامل است و باید به مرور در جهان ساخته شود، خاطر نشان کرد: انسان در صحنه های آزمایش حق و باطل رشد پیدا می کند و در غیر این صورت رشدش متوقف می شود.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی  تصریح کرد: همیشه باید سعی شود تا رفاه و آسایش را برای دیگران فراهم کرد اما نباید رفاه را برای خود هدف تعریف کنیم زیرا این هدف انسان را زمین گیر می کند.

وی بیان داشت: این جهان، جهان امتحان و اقتدار است و باید از کلاس های دنیا پیروز مندانه بیرون آمد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: خیلی ها تصور پیروزی را در غلبه های فیزیکی و یک طرفه تصور می کنند در حالی که این تصور اشتباه است، بلکه آن فردی که در میدان عمل کم نیاورد پیروز است.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با اشاره به اینکه ارزش یک انسان در آزمایش های الهی و درگیری با باطل برای احقاق حق مشخص می شود، گفت: فشارهای فیزیکی به پیروزی و شکست ربطی ندارد.

وی مطرح کرد: پیروزی در فرهنگ، دین، اسلام شناسی و انسان شناسی، همان چیزی است که امروز به فرهنگ بسیج تعبیر می کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه زخم زبان ها و تهمت ها ربطی به پیروزی و شکست ندارد، ادامه داد: هرچه صحنه های آزمایش سخت تر شود، رشد و تکامل افراد بیشتر می شود.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی عنوان کرد: فرهنگ پیروزی، همان فرهنگ بسیج است و هرچه فشارها و شیطنت ها بیشتر شود، نشاط تفکر بسیج نیز بیشتر می شود.

وی یادآور شد: بسیجی واقعی یعنی فردی که در همه جا به وظیفه ای که خدا از او خواسته عمل کرده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه برای بسیجی جز رضای خدا چیز دیگری معنی ندارد، خاطر نشان کرد: عنوان ها و القاب بازیچه هستند، لذا یک بسیجی همه چیز را تحمل می کند تا حق پیروز گردد.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی تصریح کرد: در طی این 40 سال و از روزی که امام راحل نهال شجره طیبه بسیج را کاشت و رهبر معظم انقلاب نیز لحظه به لحظه از آن محافظت و آبیاری کرد، ثمرات زیادی عاید انقلاب اسلامی شده است، و این ثمرات روز به روز در جهان بیشتر خواهد شد.

وی با بیان اینکه تفکر بسیجی در منطقه تأثیر خود را نشان داد و راه حل پیروزی حق بر باطل شد، افزود: آنچه وحشی گری های وحشی های جهان را کنار خواهد زد و زمینه تشکیل لشکر امام زمان(عج) را فراهم خواهد کرد همین تفکر بسیجی است.

انتهای پیام/ط

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha