پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام و المسلمین حاجتی

حوزه/ امام جمعه موقت اهواز، با بیان اینکه تقویت روح مقاومت در جوانان یمنی، موجب زمین‌گیر شدن آل سعود در میدان نبرد شده است، گفت: طبق گزارش صهیونیست ها تعداد جنگجویان یمنی در طول ۴ سال گذشته از ۳ هزار نفر به بیش از ۱۲۰ هزار نفر رسیده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت الاسلام و المسلمین میراحمدرضا حاجتی، امام جمعه موقت اهواز، پیش از ظهر امروز در تجمع طلاب، روحانیون اساتید و فضلای حوزه علمیه اهواز، با بیان اینکه یمن یک سرزمین بسیار مهم و رحمانی است، اظهار داشت: یمن همان منطقه بسیار حساسی است. روزی حضرت آیت الله بجهت فرمودند «یمن را جدی بگیرید، اخبار یمن خیلی مهم است، حوادث یمن، خیلی مهم است».

امام جمعه موقت اهواز، با تأکید بر اینکه حوادث آخرالزمان را باید جدی گرفت، تصریح کرد: مسائل مربوط به «یمن»، یکی از این موضوعات بوده که قطعاً زمینه‌ساز انقلاب بزرگ حضرت حجت(عج) خواهد بود.

وی با اشاره به گزارش روزنامه هاآرتس یکی از معتبرترین نشریات اسرائیلی، در رابطه با مسأله یمن، گفت: چندی پیش هاآرتص در گزارشی اعلام کرد «چه اتفاقی در یمن افتاده است! آن زمانی که عملیات نظامی علیه جنگجویان یمنی آغاز شد، ۳ هزار نفر نیروی مبارز در آنجا وجود داشت اما امروز بعد از گذشت ۴ سال، تعداد آنها به بیش از ۱۲۰ هزار نفر رسیده است!».

حجت الاسلام و المسلمین حاجتی، با بیان اینکه امروز مجاهدان و رزمندگان انصارالله یمن، نسبت به سال‌های گذشته، چند هزار برابر شده است، گفت: با دمیدن شدن روح مقاومت در میان رزمندگان یمنی، طبق گزارش صهیونیستی‌ها تعداد جنگجویان یمنی از ۳ هزار نفر به بیش از ۱۲۰ هزار جنگجو رسیده و این به کابوسی بزرگ برای جهان استکبار تبدیل شده است.

امام جمعه موقت اهواز، با بیان اینکه یمن موقعیتی بسیار حساس دارد، گفت: امروز عربستان سعودی احساس نگرانی دارد از اینکه نتواند یمن را به کنترل و اختیار خود درآورد؛ چراکه آل سعود مدام شکست‌های یکی پس از دیگری را تجربه می‌کند و از حیث نظامی، تقریباً زمین‌گیر شده است.

وی با اشاره به تحلیل‌های غلط فرماندهان ارشد نظامی آل سعود در رابطه با تصرف یمن، بیان داشت: حکام سعودی بیش از 6 ماه است که اعلام کرده‌اند کار یمنی‌ها تمام است! اما نهایت اقدامی که در یک ماه اخیر انجام داده‌اند، تصرف مناطق بیابانی اطراف الحدیده و پیشروی یک کیلومتری در برخی از مناطق شهری است، درحالی‌که تا به امروز هزاران خودروی نظامی ضدموشک آنها نابود و از حیث نظامی، زمین‌گیر شده‌اند.

حجت الاسلام و المسلمین حاجتی، با بیان اینکه ملت مظلوم یمن، یکپارچه و منسجم کلید رهایی خود را اتکا به خداوند متعال و عدم اعتماد به غرب دانسته‌اند، گفت: جمعیتی که دیروز در صنعا گردهم جمع آمدند، بیش از یک میلیون نفر بود و این حاکی از آن است که اتفاقات بسیار مهم و شگرفی در راه است! اتفاقی از جنس کلام گهربار امام خمینی(ره) که فرمودند؛ «این انقلاب محدود به مرزهای ایران نیست! بلکه نقطه شروع انقلاب بزرگ جهان اسلام به پرچم‌داری حضرت حجت(عج) است».

وی در بخش پایانی سخنان خود، با بیان اینکه تحولی عظیم و پیچ بزرگ تاریخی در پیش است و این اتفاقات، ماه‌ها و سال‌های آینده را دگرگون خواهد کرد، اظهار داشت: امروز ملت ایران به‌ویژه اساتید و فضلای حوزه‌های علمیه، گرد هم آمده‌اند تا با همه مظلومین عالم اعلام بیعت کرده و بگویند در کنار شما هستیم «با ولایت تا شهادت».... .

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha