پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
سی و پنجمین «کنفرانس میلاد پیامبر(ص)»

حوزه/ به مناسبت ولادت باسعادت پیامبر اسلام (ص) سی و پنجمین «کنفرانس میلاد پیامبر(ص)» از طرف جنبش منهاج القرآن پاکستان در لاهور برگزار شد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به مناسبت ولادت باسعادت پیامبر اسلام (ص) از طرف جنبش منهاج القرآن پاکستان سی و پنجمین «کنفرانس میلاد پیامبر(ص)» با حضور رهبران مذاهب مختلف در لاهور برگزار شد.

در این کنفرانس صاحبزاده سید سعید الحسن شاه گیلانی وزیر مذهبی امور و اوقاف ایالت پنجاب، سردار لطیف کهوسه عضو ارشد حزب مردمی پاکستان، چودهری سالک عضو ارشد حزب مسلم لیگ پاکستان، میان اسلم اقبال وزیر ایالت پنجاب و دیگر رهبران سیاسی و مذهبی پاکستان و روحانیون از مذاهب مختلف حضور داشتند.

شیخ الاسلام دکتر طاهر القادری در سخنرانی خود در این کنفرانس در مورد دایره المعارف قرآن 7 جلدی که خودش نوشته بود گفت: تالیف دایره المعارف قرآن یک هدیه خداوندی بود و این نعمت بزرگ خداوند است که من تا اکنون بیش از 550 کتاب نوشتم اما دایرة المعارف قرآن آن تالیفی است که من با نوشتن این کتاب بسیار خوشحالم، چون تمام موضوعات که در مورد زمین تا آسمان در این کتاب است.

وی درمورد پیامبر اسلام (ص) گفت: اگر ما به پیامبر اسلام (ص)متمسک شویم در دنیا و آخرت موفق خواهیم شد و حضرت محمد مصطفی (ص) هم بشر هستند هم نور، و سیره پیامبر اسلام (ص) برای ما مشعل راه است.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha