پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام نظری

حوزه/ معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی قزوین با قدردانی از دست اندرکاران کمیته فرهنگی ستاد اربعین حسینی استان، گفت: امسال حضور مبلغین و روحانیون در موکب های مراسم پیاده اربعین حسینی به خوبی مشهود بود که جای قدردانی دارد و به زودی از دست اندرکاران رسانه ای و فرهنگی حوزه قزوین تجلیل خواهد شد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام عباس نظری عصر امروز در جمع ائمه جماعات شهرستان قزوین که در سالن اجتماعات این اداره کل برگزار شد ضمن تبریک هفته وحدت و بسیج، مسله وحدت ودوری از اختلاف و تفرقه را در بین مسلمان حائز اهمیت دانست و گفت: وحدت، انسجام، یکپارچگی، همگرایی و اتحاد مسلمانان اعم از شیعه و سنی می تواند بسیاری از مشکلات و گرفتاری های امروز جوامع اسلامی و ملت های مسلمان را حل کرده و مانع نفوذ و رخنه دشمنان اسلام شود.

 معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی قزوین تصریح کرد: دشمنان مسلمانان همواره با نقشه ها و توطئه های شوم و به وسیله مزدوران خود در کشورهای اسلامی و همچنین تشکیل گروه های تروریستی، مانع شکل گیری وحدت د جوامع مسلمان شده اند.

وی اظهار کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب و بزرگان فرموده اند: وحدت به معنی دست کشیدن از اعتقادات نیست، بلکه وحدت به معنای تاکید بر اصول مشترک است.

 حجت الاسلام نظری در ادامه ضمن قدردانی از دست اندرکاران کمیته فرهنگی ستاد اربعین حسینی استان قزوین، بیان کرد: امسال حضور مبلغین و روحانیون در موکب های مراسم پیاده اربعین حسینی به خوبی مشهود بود که جای قدردانی دارد و به زودی از دست اندرکاران رسانه ای و فرهنگی حوزه قزوین تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha