جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر/ اجتماع بزرگ بسیجیان بوشهر

حوزه/ مدیر مدرسه سفیران هدایت حضرت ولیعصر(عج) بیجار گفت: امروز مملکت بیشتر از هر زمان دیگری نیازمند داشتن روحیه بسیجی است. امروز مسئولان و دولتمردان برای عبور از مشکلات کشور باید با روحیه بسیجی وارد میدان ایثار و جهاد شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام سیدموسی محمودی، پیش از ظهر امروز به مناسبت هفته بسیج در دیدار با جمعی از بسیجیان شهرستان بیجار، اظهار داشت: بسیج نهاد و سازمانی برآمده از دل جامعه و مردم حزب الهی است و متعلق به تمام ایرانیان است.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار در ادامه با اشاره به سطح گسترده فعالیتهای بسیج در کشور، گفت: برخلاف برخی که اطلاع چندانی ندارند و بسیج را نهادی نظامی صرف می دانند، باید گفت که بسیج به جز حضور در عرصه های نظامی و نظارتی، در بحث عمران و آبادانی، سوادآموزی، امر به معروف و نهی از منکر و... فعالیت داشته و دارد.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه هدف امام راحل از تاسیس بسیج، هماهنگ کردن امور انقلاب بود، افزود: امام راحل با درایتی که داشتند با ایجاد هسته های بسیج، اقدامی ماندگار در بحث خودکفایی و ایثار و جهاد در کشور بنیاد نهادند که بعد از 4 دهه هنوز برکات این اقدام سنجیده امام خمینی (ره) باقی است.

حجت الاسلام محمودی در ادامه با اشاره به تلاش دشمنان انقلاب برای تضعیف چهره بسیج، گفت: دشمنان هر نهادی از مملکت که به خوبی کار می کند را مورد هجمه های شدید خود قرار می دهند و در این امر ید طولایی دارند و امروز هم بسیج را به دلیل خدماتی که به نظام و ملت ارائه می دهد را آماج شایعه سازی ها و اخبار کذب خود قرار می دهد.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار با اشاره به اینکه همه باید در دفاع از انقلاب اسلامی و آرمان های امام راحل و شهدا یک بسیجی باشیم، اظهار داشت: امروز مملکت بیشتر از هر زمان دیگری نیازمند داشتن روحیه بسیجی است. امروز مسئولان و دولتمردان برای عبور از مشکلات کشور باید با روحیه بسیجی وارد میدان ایثار و جهاد شوند.

وی در ادامه سخنان خود خطاب به بسیجیان افزود: شما به میل و اراده خود به بسیج پیوسته اید که این نشان از حس میهن پرستی و اسلام خواهی شما دارد، لذا در مسیری که انتخاب کرده اید هرگز نباید از حرف برخی افراد مغرض دلسرد شوید.

حجت الاسلام محمودی در پایان سخنان خود گفت: اگر روحیه بسیجی در کشور تسری پیدا کند، بی شک هیچ قدرت جهانی توان تقابل با نظام جمهوری اسلامی را ندارد، لذا شما بسیجیان باید خود را ملزم به حمایت از نظام و انقلاب بدانید و در برابر توطئه های دشمنان نظام و انقلاب محکم و استوار بایستید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha