جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله فقیهی

حوزه/ سازمان های حقوق بشری وقتی این وقاحت، بی شرمی، جنایت و کودک کشی رژیم آل سعود را می بینند، جلوی ارسال فروش سلاح به این رژیم رابگیرند و در جنایت های این قوم وهابی شریک نباشند.

آیت الله فقیهی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به جنایت آل سعود و جبهه استکبار در کشتار زنان و کودکان بی گناه یمن گفت: باید از این همه جنایت و کودک کشی مردم یمن به وسیله خاندان آل سعود که ادعای خادم الحرمین را دارد، ابرازانزجار و تأسف کرد.

عضو جامعه مدرسین حوزه اظهارداشت: نباید از این رژیمی که داعیه نوکری اربابان خود را یدک می کشد، غیر از این هم انتظاری داشت، ولی مهم این است که جامعه جهانی و سازمان های حقوق بشر هوشیار از گذشته به میدان بیایند و نگذارند چنین جنایت هایی در جلوی چشمان اتفاق بیفتد.

این استاد حوزه علمیه قم افزود: سازمان های حقوق بشری وقتی این وقاحت، بی شرمی، جنایت و کودک کشی رژیم آل سعود را می بینند، جلوی ارسال فروش سلاح به این رژیم رابگیرند و در جنایت های این قوم وهابی شریک نباشند.

 آیت الله فقیهی گفت: الان دنیا متوجه شده که جنایت عربستان علیه انسانیت و بشریت است و باید جلوی این خباثت و جنایت اگر چه با نفرستادن سلاح باشد، گرفته شود.

عضو جامعه مدرسین حوزه اظهار داشت: این رژیم از طرفی خود را خادم الحرمین می داند، ولی از طرفی دیگر کودکان مسلمان یمنی را به خاک وخون می کشد و بدترین جنایت ها را انجام می دهد، مردم دنیا این صحنه ها را می بینند.

این استاد حوزه با بیان اینکه چگونه می شود سران رژیم ادعای خادم الحرمین کنند، از سوی کودک کش باشند، تأکید کرد: این جنایت که در یمن پیش آمده خلاف اسلام و بشریت است.

313/40

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha