جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سی امین همایش بزرگ وحدت استان کرمانشاه

حوزه/ امام جمعه پاوه، داعش را برده استکبار خواند که با اشغال فکری آنها، با نام اسلام به آمریکا و صهیونیست خدمت کردند، گفت: ما مسلمانان با شعار هیهات منالذله، هرگز تسلیم آمریکا نخواهیم شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، ماموستا ملا قادر قادری، امام جمعه پاوه، امروز در سی امین همایش بزرگ وحدت استان کرمانشاه با اشاره به اینکه دشمنان تهدیدات خود را علیه مسلمانان خصوصا مردم ایران گسترش داده اند، گفت: دشمنان ایران اسلامی با همه قدرت به جنگ آمده اند، البته برای ملت ایران هیچ کدام از این تهدیدات تازگی ندارد.

امام جمعه پاوه با اعلام هشدار به آمریکایی ها که باید بدانند ما از سوریه، عراق، یمن و جاهای دیگر عبرت گرفته ایم، افزود: قطعا به خاطر مشکلاتی که وجود دارد، نظم کشور خود را به هم نخواهیم زد که شما از آن سوی دنیا به ما بخندید.

وی تصریح کرد: به فضل الهی نظام اسلامی چهلمین سال انقلاب خود را در حالی جشن خواهد گرفت که در اوج اقتدار است و پیشرفت روزافزون آن ادامه دارد.

ماموستا ملا قادر قادری در ادامه با بیان اینکه استعمار نو بر خلاف استعمار قدیم که اراضی و انسان ها را به اشغال و بردگی در می آورد، امروز به دنبال تسخیر افکار و باورهای مردم است، ابراز داشت: دشمنان اسلام می دانند که با تسخیر افکار می توانند انسان ها را به برده خود تبدیل کنند.

امام جمعه پاوه، داعش را برده استکبار خواند که با اشغال فکری آنها، با نام اسلام به آمریکا و صهیونیست خدمت کردند، گفت: ما مسلمانان با شعار هیهات منالذله، هرگز تسلیم آمریکا نخواهیم شد.

ماموستا ملا قادر قادری با بیان این که امروز وظیفه علما این است که در مقابل تهاجمات فرهنگی و شبهات دشمنان روشن گری و بصیرت افزایی کنند، گفت: وظیفه مسئولین و دولتی ها بسیار مهم است که به معیشت مردم توجه کنند و کمتر حرف بزنند و شعار بدهند و بیشتر عمل کنند.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha