شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
امام جمعه نکا

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که دوری از تفرقه و اختلاف همه توطئه ها و نقشه های دشمن را خنثی می کند، گفت: در سایه وحدت و همبستگی می توانیم عزت و عظمت خود را در جهان دو چندان کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، حجت الاسلام محمد باقر محمدی لائینی، عضو شورای حوزه علمیه مازندران، امروز در دیدار جمعی از فعالان فرهنگی شهرستان نکا، با تبریک فرا رسیدن هفته وحدت و گرامیداشت هفته بسیج گفت: این هفته یک فرصت مغتنمی برای تقویت شعار وحدت در داخل و هم جهان اسلام است.

مسؤول مدرسه علمیه مسجد جامع نکا همچنین با بیان این که شیعه و سنی دارای نقاط مشترک بسیار مهم و راهبردی هستند، افزود: باید تلاش شود تا با تقویت این نقاط مشترک به یک وحدت راهبردی دست پیدا کنند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که هدف دشمن جدایی و فاصله گرفتن امت اسلامی از یکدیگر است، خاطرنشان کرد: به طور حتم اگر وحدت میان مسلمانان نباشد نفوذ کشور در کشورهای اسلامی چند برابر خواهد بود.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که نظام مقدس جمهوری اسلامی نماد وحدت و همبستگی ادیان و مذاهب اسلامی در جهان است، گفت: در حال حاضر شیعه و سنی در کمال برابری و برادری با هم زندگی می کنند.

حجت الاسلام لائینی با بیان این که اگر می خواهیم دشمن بر ما مسلط نشود باید متحد و منسجم باشیم، خاطرنشان کرد: دشمن از اتحاد مسلمانان به شدت هراسان و عصبانی است و تلاش می کند این وحدت شکل نگیرد.

امام جمعه نکا در ادامه با بیان این که دوری از تفرقه و اختلاف همه توطئه ها و نقشه های دشمن را خنثی می کند، بیان داشت: در سایه وحدت و همبستگی می توانیم عزت و عظمت خود را در جهان دو چندان کنیم.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که سیاست دشمن در طول تاریخ نیز ایجاد تفرقه میان مسلمانان بود، گفت: امروز می بینیم که رئیس جمهور آمریکا به صراحت می گوید ما نمی توانیم از قردادهای بزرگ تسلیحاتی آل سعود بگذریم و این نشان می دهد که آنها با تفرقه و اختلاف میان مسلمانان به دنبال فروش سلاح های خود هستند.

حجت الاسلام لائینی با بیان این که داشتن وحدت در جامعه اسلامی همه خطرات و توطئه ها را از ملت های مسلمان دور خواهد کرد، گفت: تا زمانی که این وحدت از حالت شعار به عمل تبدیل نشود، شرایط کشورهای اسلامی تغییر نخواهد کرد.

وی در پایان سخنان خود با گرامیداشت هفته بسیج، این هفته را فرصت مغتنمی در جهت ترویج و گسترش این فرهنگ اصیل و انقلابی در جامعه دانست و افزود: امروز کشور برای برون رفت از مشکلات بیش از هر زمان دیگری نیازمند تفکر و مدیریت بسیجی است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha