جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سردار سپهر

حوزه/ جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: بسیجیان با تبعیت کامل از مقام معظم رهبری و امام مسلمین در همه عرصه ها دولت و نظام اسلامی را یاری می کنند و از همه مسئولان نظام دعوت و درخواست می‌کنم تا از ظرفیت‌ها و قابلیت‌های تخصصی، فرهنگی، اجتماعی، دفاعی، امنیتی، و ... بسیج بهره ببرند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تهران، سردار محمد حسین سپر، جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین، در سخنرانی پیش از خطبه های امروز (دوم آذر ماه 1397) نماز جمعه تهران با تاکید بر اینکه بسیج امروز در جمهوری اسلامی الگو و اسوه برای مردم جهان شده است گفت: مردم ایران بسیجی هستند و این را در مقابله با استکبار جهانی ثابت کرده اند.

وی اظهار کرد: بسیج به عنوان شجره طیبه ای که به دست توانای معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) غرس شد، معجزه انقلاب اسلامی است و امید آینده مستضعفان جهان بوده و باید استمرار انقلاب اسلامی را در حیات طیبه آن جستجو کرد.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: تجربه انقلاب اسلامی به ما آموخته اکه آنها فتنه ای پشت فتنه طراحی می کنند و ما باید با استقامت و توکل به ذات خدا پای انقلاب مان بمانیم و در این پیروزی ها سلام و درود بر سردار سرلشکر قاسم سلیمانی و یارانش می فرستیم .

سردار سپهر گفت : فرهنگ بسیج همواره چنین پیروزی هایی را رقم زده و می زند. بسیج و بسیجی از ابتدای انقلاب اسلامی همواره بر تارک انقلاب اسلامی درخشیده اند.

وی افزود : در بسیج به چند اصل مهم معتقدیم. بسیجی اولین خصوصیتش ولایت مداری و ولایت پذیری است. آن روزی که خدای ناکرده غفلت کنیم آن روز روزی است که دچار خسران زیادی خواهیم شد.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت : بسیجی باید روحیه تحول خواهی و انقلاب گری داشته باشد و معتقد به حرکت رو به جلو باشد. بسیجی درجا نمی زند، بی هیاهو است، در عین اینکه ایثارگر است به دنبال نام و نشان نیست؛ دشمن شناس و دشمن ستیز و اهل بصیرت است.

سردار سپهر با بیان اینکه بسیجی حتما یک عنصر فرهنگی در فراز انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: بسیجی باید خادم مردم بودن را باور کند تا به کمال برسد. ما در بسیج افتخار داریم که شأن مان نوکری مردم است. بسیج خادم و خدمت رسان در محضر مردم عزیز است. بسیج مفتخر است به خدمتگزاری مردم و این را اثبات کرده و شعاری نیست.

وی با بیان اینکه هیچ گاه در برابر دشمن اندیشه شکست نداریم، گفت: ما بسیجیان با مدیریت جهادی که هویت، حیثیت و آینده ماست در راستای بن‌بست شکنی، گره‌گشایی و حل مشکلات آماده حمایت از همه قوا و دولت هستیم.

سردار سپهر که به مناسبت روز تاسیس بسیج مستضعفین سخن می گفت، بیان داشت: ما بسیجیان با روحیه اخلاص، توکل، ایثارگری، استقامت و ولایتمداری با امامین انقلاب پیمان بسته‌ایم و تا انجام رسالت و تکالیف الهی خود از پای نمی‌نشینیم.

وی با بیان اینکه ما بسیجیان به وعده‌های الهی ایمان داریم، گفت: اگر در برابر دشمنان استکباری عِده و عُده ما کمتر است و اگر ثروت و ابزار مادی ما در مقابل آنان اندک است، اما یقین داریم پرچم و علم پیروزی و نصرت الهی برای بسیجیان جهان اسلام است.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: انتقال فرهنگ بسیج، مقاومت و ایستادگی مردمی از بسیجیان انقلاب اسلامی به جهان اسلام باعث پیروزی مردم و مقاومت بسیجیان جهان اسلام در لبنان، فلسطین، سوریه، عراق، یمن و در اقصی نقاط جهان شده است.

سردار سپهر با بیان اینکه ما در برابر کسانی که از دین خدا مرتد شده‌اند، می‌ایستیم گفت: ما در آب‌های نیلگون خلیج فارس بارها در نهان و آشکار ثابت کرده ایم که افسران، فرماندهان و درجه‌داران آمریکایی و انگلیسی را به اسارت گرفتیم؛ بنابراین اراده اسارت دشمن و برخورد با دشمن بزرگترین سرمایه اسلامی، انقلابی و بسیجی ما است و هر لحظه که لازم باشد این توفیقات بزرگ جهانی و انقلابی را تکرار می‌کنیم.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین خطاب به دشمنان جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: ما آمادگی داریم بارها شما را در اسارت بسیجیان قرار دهیم، بنابراین ما را تهدید و تحریم نکنید.

سردار سپهر ادامه داد: ما آمادگی داریم برای عبور از همه موانع و سختی‌هایی که ضد انقلاب، صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها تدارک دیده‌اند با کمک به دولت، هم‌افزایی به عمل جبهه‌ای و انقلابی و مدیریت جهادی موانع را برطرف کنیم و به سمت انجام وظایفی که دفاع از نظام و انقلاب است برویم.

وی با اشاره به آمادگی همه جانبه بسیجیان گفت: بسیجیان با تبعیت کامل از مقام معظم رهبری و امام مسلمین در همه عرصه‌ها دولت و نظام اسلامی را یاری می کنند و از همه مسئولان نظام دعوت و درخواست می‌کنم تا از ظرفیت‌ها و قابلیت‌های تخصصی، فرهنگی، اجتماعی، دفاعی، امنیتی، و ...  بسیج بهره ببرند

گفتنی است، هفته بسیج از روز 29 آبان آغاز شده و تا روز پنجم آذر ماه سالروز تاسیس بسیج مستضعفین با فرمان امام راحل در سال 1358 ادامه دارد.

انتهای پیام    313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha