سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام حمید بهرامپور

حوزه/ معاون تهذیب مدرسه سفیران هدایت بیجار، نهادینه کردن تفکر بسیجی در جامعه را امری ضروری و بایسته عنوان کرد و گفت: نگاه بسیج، نگاهی وسیع و چشم اندازش بلند است و امروز تفکر بسیجی در مقابل توطئه های مختلف دشمنان ایستاده است.

حجت الاسلام حمید بهرامپور در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، اظهار داشت: یکی از زیرساخت هایی که از بدو ایجاد انقلاب اسلامی نقش به سزایی در اقتدار و توسعه این نظام داشته است، بسیج است

معاون تهذیب مدرسه سفیران هدایت بیجار ادامه داد: بسیج نیرویی مردمی است که فعالیت و حضورش در تمامی حوزه های جامعه دیده می شود و نگاه یکجانبه به بسیج، نگاهی ناقص و از روی ناآگاهی است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه خدمات بسیج در کشور بر کسی پوشیده نیست، بیان داشت: تاریخ 40 سال این انقلاب نشان می دهد تا جنگ هشت ساله بود، بسیجیان در خط اول نبرد با دشمن بعثی بودند و بعد از پایان دوران دفاع مقدس بسیج وارد فاز سازندگی و عمرانی در کشور گردید.

حجت الاسلام بهرامپور بسیج را نیرویی خودجوش و مردمی عنوان کرد و گفت: اقتدار و توانایی مانور بسیج در مسایل کلان کشوری بسیار بالاست، بسیج با داشتن دو ویژگی کمی و کیفی به راحتی می تواند نقش کلیدی در توسعه همه جانبه مملکت را ایفا کند.

معاون تهذیب مدرسه سفیران هدایت بیجار در ادامه سخنان خود تاکید کرد: امروز یکی از مسایل حوزه ها  و مدارس علمیه در کشور، توسعه همه جانبه بسیج و تفکر بسیجی در میان طلاب جوان است، زیرا طلاب بیشترین پتانسیل و ظرفیت را برای ورود به بسیج دارند.

حجت الاسلام بهرامپور ادامه داد: اگر به تاریخ دوران هشت ساله دفاع مقدس نگاه کنیم، بسیاری از رزمندگان را طلاب و روحانیون بسیجی تشکیل می دادند و شهدای زیادی از این صنف در تاریخ انقلاب اسلامی داریم.

وی، نهادینه کردن تفکر بسیجی در جامعه را امری ضروری و بایسته عنوان کرد و گفت: نگاه بسیج، نگاهی وسیع و چشم اندازش بلند است و امروز تفکر بسیجی در مقابل توطئه های مختلف دشمنان ایستاده است.

حجت الاسلام بهرامپور در پایان سخنان خود گفت: در سالهای بعد از جنگ تحمیلی شاهد حضور پرشور بسیجان در امور کلان کشور و در عرصه های سازندگی، امدادی، فرهنگی ... بوده ایم.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha