پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام نوفرستی

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع)خراسان جنوبی گفت: اگر ما به دنبال وحدت امت اسلامی هستیم حداقل باید در مقابل دشمن واحد، بااندیشه و تفکر واحد و همچنین ید واحده مقابله و ایستادگی کنیم.

حجت الاسلام غلامحسین نوفرستی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار «حوزه» در بیرجند، ضمن تبریک هفته وحدت و میلاد باسعادت رسول اکرم به تمامی مسلمانان جهان اظهار کرد: امید است که از برکات این هفته توانسته باشیم درس ها و پیام های اسلام و همچنین پیام هایی که رهبران الهی به ما می دهند را عملی و توفیق خالصانه را در پیشگاه خداوند کسب کنیم.

وی با اشاره به اینکه خداوند در قرآن می فرماید که ما یک امت واحد هستیم، افزود: از ابتدای خلقت یک مکتب به نام اسلام بوده و همه انبیا به نوعی پرچم دار این دین بزرگ بوده اند که با آمدن پیامبر خاتم، این دین کامل شد، لذا همه ی پیروان انبیا از زمان حضرت آدم تا آخر الزمان یک امت هستیم .

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع)خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: آن چیزی که زمینه تشکیل یک امت واحد را فراهم می کند تسلیم انبیا و خداشدن، او را پروردگار خود دانستن و در حقیقت تقوای الهی است.

حجت الاسلام نوفرستی تصریح کرد: با توجه به آیات متعددی که در قرآن آمده است، اگر مومن و با تقوا باشیم قطعا می توان انتظار داشت که امت اسلامی به وحدت برسند.

وی با بیان اینکه در پرتو دستورات الهی می توانیم توفیق بهره بری از این وحدت را داشته باشیم، گفت: ما امروز دارای دشمنی واحد هستیم که همان استکبار جهانی، صهیونیست ها و دست نشانده های آن ها در منطقه هستند، لذا اگر به عمل، گفتار و سیره ی زندگی آن ها بنگریم، می بینیم که در مقابل این مکتب بزرگ قرار دارند، بنابراین اگر ما به دنبال وحدت امت اسلامی هستیم حداقل باید در مقابل دشمن واحد، بااندیشه و تفکر واحد و همچنین ید واحده مقابله و ایستادگی کنیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع)خراسان جنوبی با اشاره به اینکه دشمنان به دنبال برهم زدن وحدت بین امت های اسلامی هستند، ادامه داد: در اربعین امسال تعدادی از علمای اهل سنت تانزانیا را مشاهده کردم که با نیتی خالص در حال پیاده روی بودند و این یعنی اتحاد بین امت های اسلامی روز به روز در حال گسترش است و دشمنان نیز به همین دلیل قصد دارند با هر فتنه ای جلوی پیشرفت آن را بگیرند.

حجت الاسلام نوفرستی با بیان اینکه عبودیت و تسلیم دستورات خدا بودن، امت اسلامی را به وحدت و انسجام می رساند، گفت: امید است در پرتو اطاعت از خداوند متعال و محبت اهل بیت بتوانیم در برنامه های بزرگ نیز شاهد وحدت بین شیعه و سنی باشیم و در این شرایط حساس جهانی در مقابل دشمنان واحد، توفیقات لازم را کسب کنیم و زمینه را برای ظهور منجی عالم بشیریت فراهم سازیم.

انتهای ییام/ط

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha