پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
کد خبر: 469613
۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۶
ویژه نامه بانو مجتهده امین(ره) منتشر شد

حوزه/ ویژه نامه بانو مجتهده امین(ره) به مناسبت چهارمین کنگره بین المللی بزرگداشت مقام علمی و معنوی بانو امین(ره) تدوین و منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، ویژه برنامه بانو مجتهده امین(ره) به مناسبت چهارمین کنگره بین المللی بزرگداشت مقام علمی و معنوی بانو امین(ره) به همت معاونت پژوهش جامعه‌الزهرا علیهاالسلام تدوین و منتشر شد.

این ویژه نامه که در ۶۰ صفحه تدوین شده، به تبیین فعالیت‌های جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در راستای معرفی و بزرگداشت بانو مجتهده امین(ره) پرداخته است.

در این ویژه نامه، سه کتاب «روش خوشبختی»، «اخلاق و راه سعادت» و «معاد یا آخرین سیر بشر» تألیف بانو مجتهده امین(ره) که به همت پژوهشگران جامعه‌الزهرا علیهاالسلام، تصحیح، تعلیق و مستندسازی شده است، معرفی شده است.

این آثار به چاپ رسیده در انتشارات جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در کنگره بین المللی بزرگداشت بانو امین در مشهد رونمایی شدند.

در این ویژه نامه، خلاصه گزارش جلسه اعضا کمیته علمی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در چهارمین کنگره بین المللی بزرگداشت بانو امین با سرکار حاجیه خانم بانو مجتهده صفاتی ارائه شده است.

در جامعه‌الزهرا علیهاالسلام سه پیش نشست چهارمین کنگره بین‌المللی بانو امین برگزار شد که گزارش این پیش نشست‌ها در ویژه نامه منتشر شده است.

عناوین مقالات ارسالی از سوی اساتید، پژوهشگران و طلاب جامعه‌الزهرا علیهاالسلام از دیگر مباحث مطرح شده در این نشریه است، همچنین تعدادی از چکیده‌ مقالات ارسالی به چهارمین کنگره بین‌المللی بانو امین از سوی اساتید، پژوهشگران و طلاب جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در این نشریه منتشر شده است.

تنظیم و ساماندهی مسائل پژوهشی در آثار و اندیشه بانو امین برای مقاله و پایان‌نامه از دیگر فعالیت‌های معاونت پژوهش در این راستا بود که در نشریه به آن پرداخته شده است.

 

 

۳۱۳/۳۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha