جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
همایش «اسلام هراسی : خفه کردن صدای انتقاد از اسرائیل» در لندن برگزار می شود

حوزه/ در همایش «اسلام هراسی ۲۱۰۸ ؛ خفه کردن صدای انتقاد از اسرائیل» که قرار است در شهر لندن برگزار شود، سخنرانان به موضوع هم پیمان شدن اسلام هراسان و صهیونیست های جهان علیه جامعه اسلامی و اعراب می پردازند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» ، کمیسیون حقوق بشر اسلامی در لندن میزبان یک همایش یک روزه اسلام هراسی می باشد. این گردهمایی قرار است در ساعات 5 تا 12 بعد از ظهر در تاریخ 8 دسامبر با عنوان همایش اسلام هراسی 2018 و با موضوع : «خفه کردن صدای انتقاد از اسرائیل» برگزار شود.

همایش مربوطه که در 4 سال گذشته برگزار شده روز شنبه در یک گالری در خیابان شلتون در لندن برگزار شده و موضوع آن شیوه تبعیض آمیز غربی ها برای مهار «انتقاد از صهیونیست»، خاموش کردن صدای مخالفان در دنیا و هم پیمان شدن اسلام هراسان و صهیونیست ها علیه دنیای اسلام می باشد.

در سایت همایش آمده است: با توجه به طبیعت نژادپرستانه صهیونیسم، این هم پیمانی میان راست های افراطی در جهان (اسلام هراسان) و حامیان اسرائیل اجتناب ناپذیر بود. طرفداران اسرائیل نفرتشان از اعراب و مسلمانان را ابزاری برای حمایت از آواره سازی مردم فلسطین ساخته اند. و با صهیونیست ها همراه شده اند. به همین جهت نیز ما شاهد هستیم که آن ها  در رویداد های هواداران اسرائیل شرکت کرده و حقوق به حق مردم مظلوم فلسطین را برای تعیین سرنوشت شان نادیده می گیرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha