جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سردار قاسمی

حوزه/فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه جهاد را در گذشته جنگ مسلحانه در برابر دشمنان معرفی می کردند و امروز در هر عرصه که کار شبانه روزی باشد جهاد نامیده می شود، گفت: ۲۲۰ گروه جهادی در دو ماه گذشته بیش از ۳۶۰ اردوی جهادی برگزار کردند که هنوز ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از بیرجند، سردار علی قاسمی فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی، امروز در همایش «شکوه هجرت» در بیرجند، اظهار داشت: سازمان بسیج یک سازمان اقتضایی است و تبلور خدماتش در دوران دفاع مقدس بوده است که بیشترین رزمنده را داشته است.

وی افزود: بسیج بالاترین آمار را در تعداد شهدا، رزمندگان و ایثارگران و جانبازان داشته است و کمترین اسیر را نیز در قشر بسیج و سپاه داشته ایم.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه از همان روزی که بسیج، جهاد را شروع کرده هنوز این جهاد ادامه دارد، بیان داشت: ما به فعالیت های بسیج زنده می شویم و از خدمات به خانواده شهدا باید روحیه بگیریم.

قاسمی اضافه کرد: جوانان و نوجوانان تازه ارتباطشان با خانواده شهدا برقرار شده است و برای اثرگذاری معنوی این ارتباط ادامه دارد.

وی، تفکر بسیجی را تفکری جهادی دانست و بیان داشت: جهاد را در گذشته جنگ مسلحانه در برابر دشمنان معرفی می کردند و امروز در هر عرصه که کار شبانه روزی باشد جهاد نامیده می شود که در مسئله اقتصادی ما هنوز در حال جهادیم.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با اشاره به اینکه امروز عرصه های مختلفی برای فعالیت بسیجیان فراهم شده است که ادامه خواهد داشت، بیان کرد: خیلی ها باور ندارند که نحوه خدمات رسانی بسیجیان حرکتی جهادی است.

وی افزود: امروز عرصه خدمات و محرومیت زدایی از اولویت های بسیج است و اینکه به اقتصاد کمک می کنیم به خاطر آن است که می خواهیم به تحریم های اقتصادی و محاصره اقتصادی دشمنان «نه» بگوییم و این ایستادگی و صبر ما در بحران اقتصادی است که بالاترین جهاد است.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی اعلام کرد: 220 گروه جهادی در دو ماه گذشته بیش از 360 اردوی جهادی برگزار کردند که هنوز ادامه دارد.

انتهای پیام/م

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha