جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
طه محمدی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: اگر در دنیا هزاران جهاد سازندگی وجود داشته باشد هیچ جهادی به اندازه سازندگی خود انسان پیچیده و مهم نیست

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی، نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری، در دیدار فرماندهان بسیجی استان همدان با اشاره به خدمات بسیج سازندگی در کشور یادآور شد: در اوایل انقلاب جهاد سازندگی برای کشور نعمت بزرگی بود تا آن جا رهبر کبیر انقلاب می فرمودند کاش من هم می توانستم در جهاد سازندگی خدمت کنم.

وی با بیان اینکه اگر در دنیا هزاران جهاد سازندگی وجود داشته باشد، هیچ جهادی به اندازه سازندگی خود انسان پیچیده و مهم نیست،تصریح کرد: در وجود انسان هزاران دریچه به سمت شر باز می شود اما با کمک جهادی همچون جهاد سازندگی می توان این بدی ها را ریشه کن کرد و تمام خصلت های زشت را از بین برد.

نماینده ولی فقیه در همدان به تشریح اثرات حلقات صالحین در جامعه و مخصوصا بین جوانان پرداخت و گفت: جهاد سازندگی می تواند شجره خبیثه را از عمق جان انسان بیرون بکشد و به جای آن نهال برومندی را در وجود فرد بکارد.

امام جمعه همدان خاطرنشان کرد: این را باید همیشه به خطر داشت که بسیج تنها لباس پوشیدن و ثبت نام نیست، بلکه بسیج یعنی خود شناسی و خودشناسی برابر است با خدا شناسی.

وی، حضور در بسیج را از برنده خصلت های شیطانی عنوان کرد و گفت: امام خمینی فرمودند«برخی از خصلت های شیطانی 18 سال وقت می خواهد تا آن را از بین ببرید».

نماینده ولی فقیه در استان همدان ادامه داد: از بین بردن بعضی از خوی و خصلت های شیطانی همانند مثل از ریشه کندن یک پیازچه کوچک و یا کندن درخت گردو 20 ساله است که هر کدام نیازمند یک نیروی خاص می باشند.

وی در پایان تاکیدکرد: بسیجی واقعی یعنی امیر المومنین(ع) و چه زیبا حضرت نشانه های یک بسیجی را در نهج البلاغه تبیین کرده اند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • علي اصغر كريمي IR ۰۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    0 0
    به جهاد سازندگي همه با هم - به همان رويه اول انقلاب اسلامي - و دستورات امام ره - براي هميشه تاريخ - حال و آينده - نياز است.