جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سخنرانی آیت الله موسوی جزایری

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خوزستان، در جمع مردم بهبهان گفت: با افزایش تولیدات کشاورزی به رونق اقتصاد درون‌زا کمک کنید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، در جمع مردم بهبهان، با تبریک هفته وحدت، مردم را سربازان جبهه اقتصاد خواند و اظهار داشت: انقلاب اسلامی به دست شما مردم پیروز شد و امروز خودتان باید کشور را در مسیر صحیح، هدایت کنید.

وی با بیان اینکه بهبهان یکی از شهرهای پیشتاز در عرصه‌های حماسی است، عنوان کرد: صحنه‌های حماسی که زمان انقلاب در بهبهان مشاهده می‌شد را مردم خلق کردند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، با بیان اینکه مردم بهبهان، در جنگ تحمیلی یک هزار و صد و چهار شهید، فدای راه انقلاب و اسلام کرد، گفت: اوایل جنگ ما در اوج غریبی بودیم و شیاطین بین‌المللی می‌خواستند ما را نابود کنند اما خداوند کمک کرد و ما در میدان جنگ پیروز شدیم.

نماینده ولی فقیه در خوزستان، با بیان اینکه بهبهان تاریخ درخشانی دارد، افزود: از شما مردم می‌خواهم همان‌طور که از اول پشتوانه انقلاب بودید، امروز نیز کشور را در جنگ اقتصادی یاری کرده و با افزایش تولیدات خود در زمینه گندم، برنج، خرما و کلزا، به رونق اقتصاد درون‌زا، کمک کنید.

آیت‌الله موسوی جزایری در پایان گفت: اگر تولیدات کشاورزی خود را افزایش دهید به دنبال آن به کارگران بیشتری برای جمع‌آوری محصول نیاز دارید و این کار موجب اشتغال‌زایی می‌شود.

 

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha