سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام محبی

حوزه/ عضو شورای حوزه علمیه استان قزوین گفت: ملت ایران با اتحاد، همبستگی و اقتدار به حرکت انقلابی خود ادامه خواهد داد و هیچ گونه ترسی از تحریم و تهدید ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام محمد محبی، در مراسم جشن میلاد حضرت رسول گرامی اسلام حضرت محمد (ص) و حضرت امام جعفر صادق (ع)، در جمع طلاب مدرسه علمیه امام صادق (ع) که در مسجد پنجعلی قزوین برگزار شد، گفت: امروز دشمنان نظام جمهوری اسلامی به این نتیجه رسیده اند که باید اختلاف و تفرقه را در بین مردم ایجاد کنند تا به اهداف شوم خود برسند.

وی خاطرنشان کرد: در این چهل سال از انقلاب اسلامی، چهره کثیف دشمنان به خوبی برای ملت ایران روشن شده و توان مقابله با ایران اسلامی را نداشته و نخواهند داشت و تهدیدها و تحریم ها هیچ گونه تاثیری بر اراده ملت نخواهد داشت.

عضو شورای حوزه علمیه استان قزوین بیان کرد: آمریکا اعلام کرده که شدیدترین تحریم‌ها را علیه ملت ایران اعمال کرده است، اما ملت ایران در مقابل فشارها و تحریم‌ها تسلیم نشده و سرافرازو مقتدر  ایستاده است.

 جشن چهلمین سالگرد انقلاب باشکوه برگزار می شود

 حجت الاسلام محبی به برگزاری جشن چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی اشاره و عنوان کرد: دشمنان امسال در تلاش هستند که اجازه ندهند ملت ایران این جشن را به خوبی برگزار کنند، ولی استکبار جهانی و عربده کشان منطقه بدانند که این مراسم باشکوه تر از سال های گذشته برگزار خواهد شد.

استاد حوزه علمیه قزوین، به هفته وحدت نیز پرداخت و بیان کرد: وحدت رمز شکست دشمنان است، چرا که دشمن از مقاومت و وحدت و یکپارچگی مسلمین در زیر پرچم ولایت سخت در هراس است و تلاش می کند بین امت و ولایت فاصله بیاندازد که با بیداری مردم همیشه در صحنه به اهداف شومش نخواهد رسید.

عضو شورای حوزه علمیه استان قزوین در پایان گفت: ملت ایران با اتحاد، همبستگی و اقتدار به حرکت انقلابی خود ادامه خواهد داد و هیچ گونه ترسی از تحریم و تهدید ندارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha