سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
کد خبر: 469748
۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۰
به وقت باران

حوزه/ مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین از پخش برنامه «به وقت باران» با حضور اساتید برجسته حوزه علمیه قزوین و ائمه جمعه استان، از شبکه استانی خبر داد.

حجت الاسلام روح الله فاطمی نسب در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین،  از پخش برنامه «به وقت باران» با حضور اساتید برجسته حوزه علمیه قزوین و ائمه جمعه استان از شبکه استانی گفت: این برنامه تلویزیونی با محوریت مهدوی و امام زمان (عج) و به مدت 40 هفته از شبکه استانی مرکز قزوین پخش می شود.

 تهیه کننده برنامه معارفی «به وقت باران» با اشاره به این که دشمنان اسلام به دنبال تحریف مهدویت بوده و در این زمینه از هیچ کاری دریغ نمی کنند، افزود: با حمایت معنوی مردم و مسئولان فرهنگ مهدویت در جامعه نهادینه می شود.

مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه قزوین تصریح کرد: مسلمانان با وحدت و یکپارچگی وظایف خود را در زمان غیبت در قبال مهدویت انجام داده و باید از این باور دینی در مقابل تهاجم دشمنان پاسداری کنند.

حجت الاسلام فاطمی نسب عنوان کرد: جوانان باید با فرهنگ انتظار و ویژگی های منتظر واقعی آشنا شوند و خود را برای ظهور مهدی موعود(عج) آماده کنند.

 تهیه کننده برنامه معارفی «به وقت باران» از نگاه مدیر کل صدا وسیمای مرکز قزوین به این نوع برنامه های معارفی قدردانی کرد.

گفتنی است، برنامه «به وقت باران» به تهیه کنندگی حجت الاسلام فاطمی نسب، هر هفته روز های جمعه ساعت ۱۶ از شبکه استانی سیمای مرکز قزوین پخش می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha