پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
عدنان منصور

حوزه/ وزیر خارجه سابق لبنان بر لزوم پیشگیری و درمان چالش های جهان اسلام تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، کمیسیون مساعی حمیده یکی از کمیسیون های فعال و همیشگی کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی است که یکشنبه عصر در هتل آزادی تهران برگزار شد.

عدنان منصور امروز در کمیسیون مساعی حمیده با اشاره به اهمیت حمایت از مسلمانان جنگ زده، گفت: در این کمیسیون اکثر برادران در مورد یمن، میانمار و قدس و ...  صحبت کردند و حتما لازم است در این زمینه ها به میزان بیشتری اقدام کنیم.

وزیر سابق امور خارجه لبنان با اشاره به اهمیت احساس مسئولیت جامعه اسلامی در مقابل مصایب جهان اسلام، گفت: ما در این زمینه مسئول هستیم؛ نباید همانند اساتید تاریخ باشیم که هر سال درس های تاریخ را برای دانشجویان تکرار کنیم.

وی با ذکر این مطلب که جهان اسلام امروزه با مشکلات و چالش های بسیاری روبرو است بیان کرد: امروزه در مقابل همه این مشکلات وظایف خطیری داریم؛ بنابراین برای رفع مشکلاتی که جهان اسلام با آن مواجه است باید با نقشه و به صورت دقیق پیش برویم.

عدنان منصور یادآورشد: لازم است نقشه راه داسته باشیم و  اهداف چند سال بعدمان را بر اساس این نقشه طراحی کرده و بعد از چند سال بررسی کنیم که اهداف ما تا چه اندازه محقق شده است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha