پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تصاویر/ افتتاحیه سی امین کنفرانس وحدت اسلامی

حوزه/ عالم عراقی بر لزوم حرکت منسجم و همگانی مسلمانان علیه جبهه استکبار تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام والمسلمین شیخ علی مرزه عبدالرزاق، صبح امروز در سی ودومین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی، در تهران گفت: ما معتقد هستیم باید در خصوص دیگران تعامل مثبت داشته باشیم.

وی افزود: فکر و تعامل و افعال انسان ها به ویژه مسلمانان باید در راستا باشد و اسلوب واحدی داشته باشیم؛ یعنی اگر رویکردها و تفکرات مختلفی داریم باید به نام قرآن و اسلام در یک جبهه حضور داشته باشیم.

این عالم عراقی بیان کرد: در زندگی امتحانات و آرمایشات زیادی وجود دارد که در سطح فردی و اجتماعی و جهانی و بین المللی رخ نمایی می کند.

وی گفت: معتقدم مسئله این است که یک سؤال بزرگی برای همه جهانیان است که این حق اسلامی است که 80 سال پیش از بین رفته و ضایع شده که همان حق زندگی آزاد ملت مسلمان فلسطین است.

این عالم عراقی یادآورشد: یک حقیقت غیرقابل انکار وجود دارد و آن هم این است که در سطح افراد و شخصیت ها و جامعه بین المللی و جهانی، حقوق بشر اسلامی اصلی کامل ترین نمونه حقوق بشر است.

وی گفت: انقلاب اسلامی ایران در این زمینه حرکتی فعال داشته است و اولین کاری که امام خمینی پس از انقلاب اسلامی انجام داد، بستن سفارت اسراییل و ایجاد سفارت فلسطین بود؛ این اقدام باعث شد که همه جهان استکبار علیه ایران بسیج شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha