سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
ماموستا محمد واوی- امام جمعه سردشت

حوزه/ امام جمعه سردشت از روند اجرای حقوق بشر به جهت اینکه قانونگذار و مجری و ظالم در این دنیا یکی است انتقاد کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، ماموستا محمد واوی، امروز در کمیسیون حقوق بشر کنفرانس وحدت اسلامی، در تهران، گفت: مباحث ناب اسلامی را  نه تنها در جامعه اسلامی بلکه باید در اقوام و مذاهب و سطح جهان عملی سازیم.

وی افزود: حقوق بشر همیشه ابزاری برای فشار به کشورهای دیگر است که تا اهداف خود برسند؛ دولت های غربی با قوانین مصوب خود در سال 1948 سعی کردند بیشترین منافع را به دست بیاورند، ولی کشورهای اسلامی قربانی بزرگ این قوانین هستند، زیرا این حقوق اصلا رعایت نمی شود.

امام جمعه سردشت بیان کرد: مردم سردشت یکی از قربانیان حقوق بشر آمریکایی هستند، زیرا در سال 66 مورد هجمه رژیم بعث قرار گرفت؛ اگر چه این رویداد با حادثه انفجار حادثه ریاست جمهوری انجام شد چندان مورد توجه ایجاد نشد.

وی گفت: حلبچه یکی دیگر از موارد حقوق بشر آمریکایی است؛ آمریکا در همه روابط خود دوگانگی دارد؛ آمریکا می خواهد به ظاهر حامی کردها باشد، ولی هر زمان که بتواند به آنها ضربه می زند.

وی اظهارکرد: اگر کشورهای اسلامی پرونده مدللی داشته باشند می توانند آن را در جهان مطرح کنند؛ وقتی مجری و قانون گذار و ظالم یکی هستند، نمی توانیم به جایی برسیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha