جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سردار اثباتی

مسئول قرارگاه فضای مجازی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: امروز هم دشمنان در تلاش هستند که ملت ایران به جشن باشکوه ۲۲ بهمن نرسند، ولی آنها کور خوانده اند چرا که این ملت همه عرصه های مختلف نظام جمهوری اسلامی اسران را دردفاع مقدس به خوبی درک کرده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، سردار بهروز اثباتی صبح امروز در جمع بسیجیان استان قزوین که در سالن اجتماعات مسجد النبی برگزار شد، گفت: فضای عملیات بسیجیان دربرگیرنده 3 مؤلفه ایثار، جهاد و شهادت است که شامل 3 موتور محرکه ایثار در حق همنوعان، مجاهدت در راه اسلام و تلاش در بستر شهادت است.

وی خاطرنشان کرد: امروز در سراسر جهان جوانان به دنبال پی بردن به افکار بسیجیان در نظام جمهوری اسلامی ایران هستند که این امر مستلزم دور شدن از محیط و گنبد تبلیغات آمریکایی‌ها است.

مسئول قرارگاه فضای مجازی ستاد کل نیروهای مسلح کشور بیان کرد:  ‏در طول ۴۰ سال گذشته اختیار اداره دنیا به دست دو قطب آمریکا و شوروی سابق بود که بر این اساس تمامی کشورها باید زیر چتر یکی از این دو قدرت‌ قرار می‎‌گرفتند، ‏اما امام خمینی(ره) و بسیجیانش قدعلم کردند و زیربار این نظم نرفتند.

وی اظهار کرد: امروز هم دشمنان در تلاش هستند که ملت ایران به جشن باشکوه 22 بهمن نرسند، ولی آنها کور خوانده اند چرا که این ملت همه عرصه های مختلف نظام جمهوری اسلامی اسران را دردفاع مقدس به خوبی درک کرده اند.

سردار اثباتی به موضوع فضای مجازی در کشور پرداخت و بیان کرد: امروز فضای مجازی یک معادله دو وجهی است و همان اندازه که دشمن به ما ضربه می زند، نیروهای بسیجی ما هم دشمن را در آتش خود به خوبی ذوب کرده اند.

مسئول قرارگاه فضای مجازی ستاد کل نیروهای مسلح بیان کرد:  ایران اسلامی با نظام سازی توانسته الگوی دیگر کشورهای اسلامی شود و تاثیر فراوانی در ملت ها گذاشته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha