پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام اسدالله جعفری

حوزه/ رئیس‌کل دادگستری خراسان شمالی با بیان اینکه بسیج به هر عرصه‌ای ورود کرده ثمره آن موفقیت و افتخار بوده است، گفت: نیروی مقاومت بسیج تجلی و تجسم فرهنگ ایستادگی در برابر دشمنان و جبهه استکبار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام اسدالله جعفری، امروز در تجمع بزرگ بسیجیان خراسان شمالی که با عنوان «حماسه حضور» در مصلای امام خمینی(ره) بجنورد برگزار شد، با اشاره به جایگاه و رسالت بسیج، اظهار کرد: بسیج هدیه الهی و دریچه‌ای برای تحقق اهداف و آرمان‌های نظام است که باید با تعامل همه‌جانبه همه دستگاه‌ها و نیروهای فرهنگی و اسلامی، در این مسیر حرکت کند.

وی با بیان این‌که تفکر بسیج همواره برای کشور عزت و اقتدار آورده و تجلی فرهنگ ایستادگی در برابر استکبار است، افزود: امروز نیز برای حفظ این عزت و اقتدار همه بخش‌های کشورمان نیازمند تفکر بسیج است.

حجت‌الاسلام جعفری با اشاره به این‌که همه تلاش دشمن کمرنگ کردن تفکر و ارزش‌های بسیج در جامعه اسلامی است، تصریح کرد: تجربه ثابت کرده که کشورمان بدون این تفکر متعالی و انقلابی نمی‌تواند به اهداف متعالی خود دست یابد.

وی با بیان این‌که تفکر بسیج کشورمان را در برابر هجمه‌ها و توطئه‌های دشمنان واکسینه خواهد کرد، خاطرنشان کرد: متأسفانه شماری از افراد با طرح برخی مسائل همگام با دشمنان انقلاب اسلامی در جهت کمرنگ کردن این تفکرات اصلی گام برمی‌دارند.

حجت‌الاسلام جعفری پیشرفت و توسعه امروز کشور در بخش‌های مختلف را مرهون وجود تفکر بسیجی در کشورمان دانست و تصریح کرد: امروز کشورمان نیازمند مدیران بسیجی با مدیریت جهادی است تا کشور را در برابر توطئه‌ها و هجمه‌های دشمنان حفظ کنند.

وی با اشاره به این‌که تفکر بسیج هیچ ذلت و خواری در برابر دشمنان و بدخواهان نظام را نمی‌پذیرد و با اقتدار در برابر آن‌ها می‌ایستد، اظهار داشت: این تفکر اصیل و انقلابی برگرفته از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

حجت‌الاسلام جعفری با بیان این‌که بسیج و ارزش‌های حاکم بر آن مانع از نفوذ دشمنان به کشورمان خواهد شد، تصریح کرد: باید با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های موجود، تفکر بسیج را در همه بخش‌های جامعه نهادینه کنیم تا عزت و اقتدار کشورمان همچنان حفظ بماند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha