جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
ماموستا مصطفی شیرزادی

​حوزه/ امام جمعه مریوان با تاکید بر اینکه بازاریان و تجار سربازان جبهه اقتصادی کشور هستند، گفت: آحاد جامعه باید خرید کالاهای ساخت ایران را در اولویت قرار دهند تا هم از تعطیلی مراکز تولیدی و اقتصادی کشور جلوگیری شده باشد و هم اینکه به اقتصاد کشور در برابر تحریم ها کمکی گردد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، ماموستا مصطفی شیرزادی، عصر امروز در نشستی با جمعی از تجار و فعالان اقتصادی مریوان و بازارچه مرزی «باشماق» اظهار داشت: هیچ کسی نمی تواند منکر نقش اقتصاد در ثبات یک نظام و کشور شود، بنابراین وظیفه و کاری که شما انجام می دهید بسیار استرتژیک است.

امام جمعه مریوان گفت: در ماهدهای اخیر در حوزه اقتصاد و بانکی فشارهای دشمنان تشدید شده است تا مقاومت و امید ملت ایران را درهم شکند که بحمدلله تاکنون این امر محقق نشده است.

این روحانی اهل سنت با تاکید بر اینکه بازاریان و تجار سربازان جبهه اقتصادی کشور هستند، افزود: روشهایی که دشمنان برای اختلال، تضعیف و حتی از بین بردن اقتصاد ما به کار می برند نسبت به گذشته پیچیده تر و گسترده تر شده است، لذا همه به ویژه فعالان اقتصادی و بازار وظیفه دارند در این مدت جامعه را مدیریت کنند.

ماموستا شیرزادی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه در بخش روانی جنگ دشمنان در حوزه اقتصاد توسط رسانه های آنان انجام می گیرد، بیان داشت: ایران با داشتن پتانسیل های بسیار ویژه و خاص نه تنها می تواند در برابر جنگ اقتصادی دشمنان پیروز و سربلند باشد، بلکه به عنوان قدرتی اقتصادی در صورت مدیریت درست و جهادی می تواند در منطقه و حتی جهان تحول آفرین باشد.

امام جمعه مریوان اظهار کرد: آحاد جامعه باید خرید کالاهای ساخت ایران را در اولویت  قرار دهند تا هم از تعطیلی مراکز تولیدی و اقتصادی کشور جلوگیری شده باشد و هم اینکه به اقتصاد کشور در برابر تحریم ها کمکی گردد.

وی نقش رسانه ها در اصلاح فرهنگ مصرف را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: هیچ کسی نمی تواند منکر تاثیر عمیق رسانه ها بر افکار عمومی باشد، لذا رسانه ها باید در بحث حمایت از کالاهای ایرانی که یکی از خواسته های مقام معظم رهبری است، سنگ تمام بگذارند.

ماموستا شیرزادی با اشاره به اینکه در ایران نخبگان بسیاری داریم که دیگر کشورها از چنین ثروت و نعمتی محروم اند، افزود: نخبگان و استعدادهای درخشان بسیاری در کشور برای برون رفت از وضعیت فعلی داریم که اگر از توان و قوه آنها استفاده کنیم، می توانیم به یکی از کشورهای بزرگ اقتصادی و صنعتی جهان تبدیل شویم.

وی در ادامه عنوان کرد: یکی دیگر از مباحث در حوزه اقتصاد، بحث «اقتصاد مقاومتی» می باشد. مقام معظم رهبری در سالهای گذشته این مقوله را به صورت تخصصی بیان فرمودند و به خوبی مواضع کنونی دشمنان انقلاب را پیش بینی فرموده بودند و همین امر باعث گردید که معظم له تاکید بسیاری بر اتکا به توان داخلی کشور داشته باشند.

امام جمعه مریوان در پایان سخنان خود اظهار داشت: در این پیچ بزرگ تاریخی که انقلاب در حال سپری کردن آن است همه موظفیم فریب تبلیغات رسانه ای بیگانگان را نخوریم و توطئه های دشمنان برای ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه را به خوبی بشناسیم و آنها را خنثی نماییم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha