سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام فاطمیان

حوزه/ استاد حوزه علمیه قزوین گفت: اگر امروز ایران اسلامی در همه عرصه های مختلف با اقتدار و عزت ایستاده، مرهون فداکاری های ارزشمند شهدای والا مقام هشت سال دفاع مقدس و جانبازان و رزمندگان سرافراز است و نباید هرگز به فراموشی سپرده شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین سید مرتضی فاطمیان در دیدار با خانواده جانباز اسماعیلی، گفت: این‌ یک حقیقت ناب و درس‌آموز است که جانبازان عزیز در زمره شهدای زنده، سخت‌ترین آزمون تاریخی دوره اخیر ملت ایران هستند.

استاد حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: امروز لازم است بیش از گذشته به جانبازان و ایثارگران توجه کرده و قدردان ایثارگری ها و رشادت های این عزیزان به خصوص شهدا باشیم.

امام جمعه شهرستان اقبالیه بیان کرد: اگر امروز ایران اسلامی در همه عرصه های مختلف با اقتدار و عزت ایستاده، مرهون فداکاری های ارزشمند شهدای والا مقام هشت سال دفاع مقدس و جانبازان و رزمندگان سرافراز است و نباید هرگز به فراموشی سپرده شوند.

حجت الاسلام والمسلمین فاطمیان بیان کرد: شهدا با خدای خود عهد و پیمان بستند تا آخرین قطره خون در برابر  دشمنان تا دندان مسلح ایستادگی کنند تا اجازه تصرف حتی یک وجب از این خاک مقدس را به دشمنان دین و قرآن ندهند.

حجت الاسلام فاطمیان تصریح کرد: حضور در کنار خانواده شهدا و ایثارگران در وهله اول موجب می شود که بیشتر در جریان مشکلات این بزرگواران قرار بگیریم و قوت قلبی برای حرکت هر چه بیشتر در مسیر خدمت به انقلاب و مردم است.

استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: در طول دوران انقلاب به ویژه سال های دفاع مقدس مردان و زنان این مرز و بوم با فداکاری، استقامت و پایداری در برابر تمامی تهدیدات و هجمه های دشمنان نظام ایستادگی کردند تا آرمان ها و اهداف انقلاب به ثمر رسیده و ارزش های ناب اسلامی در این کشور محقق شود.

وی در پایان گفت: خانواده جانبازان به واقع اسطوره و الگوی صبر و استقامت و منشا خیرات و برکات بسیاری هستند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha