سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
فرمانده بسیج پایگاه حضرت زینب مدرسه علمیه الزهرا(س) گنبدکاووس

حوزه/فرمانده بسیج مدرسه علمیه الزهرا(س) گنبد کاووس گفت: یادگاران دوران دفاع مقدس، تجارب گران سنگ و فرهنگ بسیجی و راز و رمز مقاومت و پیروزی و راه سعادت و رستگاری را به نسل جوان منتقل نمایند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از گرگان، خانم معصومه خلیلی، در جمع طلاب هفته بسیج را فرصتی مغتنم برای تجدید عهد و پیمان با آرمان های بلند حضرت امام خمینی(ره) دانست.

وی بیان کرد: پنجم آذر یادآور تشکیل مردمی ترین نهاد ارزشی برخاسته از بطن جامعه در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، یادآور دلاوری ها و از خود گذشتگی هایی است که در طول عمر با عزت این نهاد مردمی همواره در قامت تعهد، ایمان و تخصص وجود داشته است.

فرمانده پایگاه بسیج مدرسه الزهراء(س) گنبدکاووس بسیج را به عنوان الطاف خفیه الهی و از معجزات منحصر به فرد انقلاب اسلامی دانست که با درایت و هوشیاری امام بسیجیان شکل گرفت و متاثر از اندیشه های تابناک و رهنمودهای حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی رشد و نمو یافت و پایه گذار فرهنگ و تفکری ناب و سازنده در عرصه های مختلف گردید.

خلیلی اظهار کرد: امروز جهان بینی اسلامی با شکوه هر چه تمام تر و با قدرتی شکست ناپذیر در برابر دسیسه ها و توطئه های دشمنان اسلام ایستادگی می کند و علی رغم شیطنت های بسیار گسترده استکبار جهانی، شاهد حضور مردم همیشه در صحنه و ایثارگر در عرصه های دفاع از اسلام و ایران هستند؛ به یقین این حضور دشمن شکن نشات گرفته از فکر و فرهنگ بسیجی است.

وی افزود: هفته بسیج فرصتی است تا یادگاران دوران دفاع مقدس، تجارب گران سنگ و فرهنگ بسیجی و راز و رمز مقاومت و پیروزی و راه سعادت و رستگاری را به همگان به خصوص نسل جوان و امیدهای آینده این کشور منتقل نمایند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha