سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
بسیج جهادی

حوزه/ مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه علی بن ابیطالب(ع) استان قم تصریح کرد: دغدغه اصلی مسئولان باید خدمت به آحاد مردم و به خصوص محرومان و مستضعفان باشد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سرهنگ پاسدار علی دستوری،طی سخنانی در مراسم افتتاح برخی از پروژه های روستایی در بخش خلجستان اظهار داشت: تلاش در جهت محرومیت زدایی و خدمت به مردم حرکت در مسیری است که وجود مقدس پیامبر اکرم(ص) و حضرات معصومین(ع) فراروی ما قرار دادند و لذا امروز دغدغه همه مسئولان باید تلاش در زمینه رفع محرومیت از اقشار محروم و مستضعف جامعه باشد.
وی افزود: خون های مطهر بسیاری برای به ثمر نشستن و تداوم این انقلاب بر زمین ریخته شده و امروز ما وظیفه داریم که این دستاورد گرانسنگ هزاران شهید و جانباز و ایثارگر را با خدمت رسانی بهتر و صادقانه تر به مردم به درستی حفظ کنیم.
دستوری همچنین گفت: دغدغه اصلی مسئولان باید خدمت به مردم باشد و این را باید همه بدانیم که میز مسئولیت در نظام اسلامی، میز خدمت و نوکری مردم است.
وی با تاکید بر این که بازگشت به معنویت و تقویت روحیه انقلابی راه غلبه بر مشکلات فعلی است، بیان داشت: مردم ما به لطف الهی حامی جدی نظام اسلامی هستند اما برای مقابله بر دشمن باید روز به روز به تقویت بُعد معنوی و ایمانی در جامعه همت گماشت.

وی همچنین افزود: امروز در عرصه های مختلف به یاری خدای متعال و عنایات اهل بیت(ع) ، هدایت های رهبر معظم انقلاب و خودباوری ملت توانسته ایم به موفقیت های درخشانی برسیم و ادامه این راه نیز با تکیه بر شعار "ما می توانیم" امکان پذیر است.

۳۱۳/۸

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha