جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی ‌صادقی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تغییر ذائقه سیاسی مسئولان کشور را از برنامه های دشمن خواند و گفت: آنها بر این باورند و می خواهند به مسئولان ایرانی بقبولانند که مقاومت و ایستادگی جوابگوی ملت ایران نیست و تنها برون رفت از این وضعیت، همکاری با استکبار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی ‌صادقی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، شب گذشته در جمع دانشجویان و طلاب بسیجی، انقلاب اسلامی را امانت امام خمینی (ره) و شهدا در بین ملت ایران دانست و تصریح کرد: آماده کردن جهان برای ظهور آخرین منجی بشریت حضرت مهدی (عج) یکی از رسالت های اصلی انقلاب است که ان شاءالله بدون هیچ مشکلی تا رسیدن به هدف اصلی راه خود را می پیماید.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی طی این چهل سال با فراز و نشیب های بسیاری روبه رو بوده است افزود: هر چند که طی این سال ها دشمنی های بسیاری بر ایران اسلامی روا داشته شد ولی باز هم شاهد پیشرفت انقلاب در تمام عرصه ها هستیم.

وی با بیان اینکه امروزه دشمن برای از بین بردن  پیوند امت و امامت توطئه های شوم بسیاری را طرح ریزی کرده است افزود: یکی از عوامل ماندگاری انقلاب اسلامی پیوند امت و امامت است که دشمن دنبال از بین بردن این پیوند است.

حجت‌الاسلام والمسلمین حاجی ‌صادقی اظهار داشت: در این سال ها مشاهده کرده ایم که دشمن هر آنچه برای نابودی انقلاب اسلامی به کار بسته و خرج کرده بی فایده بوده است که نمونه آن را در مبارزه با کشورهای عراق و سوریه دیدیم که بعدها خودشان اذعان کردند که در مبارزه با این دو کشور چیزی بدست نیاوردیم و حتی باعث شدیم که این کشورها با ایران متحدتر شوند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: ولایت و رهبری بدون حضور و پشتوانه مردم اقتدار ندارد و نمی تواند کاری از پیش ببرد، این در حالی است که امتی هم که رهبری بالای سرش نباشد پیروز نمی شود.

این مقام مسئول در پایان تغییر ذائقه سیاسی مسئولان کشور را از دیگر برنامه های دشمن خواند و گفت: آنها در این باورند و می خواهند به مسئولان ایرانی بقبولانند که مقاومت و ایستادگی جوابگوی ملت ایران نیست و تنها برون رفت از این وضعیت، همکاری با استکبار است.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha