شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
ژاپنی ها رستوران غذای حلال در سنگاپور راه اندازی کردند

حوزه/ یک شرکت ژاپنی تولید کننده غذاهای حلال اخیرا اقدام به تاسیس شبعه حلالی درسنگاپور کرده تا قادر به صادرات محصولات حلال به کشورهای اسلامی به ویژه شرق آسیا باشد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از thejakartapost، ژاپن تجارت اسلامی خود را در سنگاپور توسعه می دهد، در همین راستا یک شرکت ژاپنی تولیدکننده غذاهای حلال و اسلامی اقدام به افتتاح شعبه جدیدی در کشور سنگاپور کرده است.

شرکت ژاپنی کورتکس کورپ پس از راه اندازی تاسیسات پردازش مواد غذایی حلال در فروشگاه اسکات ایزان سنگاپور، به هر دو سبک آشپزی ژاپنی و سنگاپوری به مشتریان خدمات ارائه می دهد.

این شرکت تغذیه که مبدا آن در شهر توکیو پایتخت ژاپن واقع شده، برای راه اندازی این شعبه، سس مخصوص خود را از یک اقامتگاه در مالزی وارد کرده است. و نزدیک به 10 نوع غذای آسیایی از جمله غذاهای دریایی و مرغ و ماهی را آماده سازی کرده که همگی آن ها با رعایت شیوه های حلال و اسلامی تدارک دیده شده اند.

درحالی که این شرکت قصد صادرات محصولات غذایی حلال را به کشورهایی اسلامی دارد، یک واحد فروش در مالزی برای واردات این محصولات راه اندازی کرده است.

 

گفتنی است در حال حاضر گردشگران مسلمان در ژاپن با انتخاب های غذایی محدودی در سفرشان به این کشور روبرو هستند، زیرا بسیاری از غذاهای ژاپنی حاوی سس سویا و سس های مخصوص آشپزی (حاوی شراب) می باشند که در دین اسلام حرام هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha