چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
تبرائیان

حوزه/ سی و دومین کنفرانس وحدت اسلامی، امسال با همه دشمنی معاندین، باشکوه تر از سالهای گذشته برگزار شد و دراین دوره ۴۰۰ اندیشمند از ۹۹ کشور شرکت کرده بودند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، تبرائیان، مشاور دبیر کل تقریب مذاهب اسلامی درد یدار میهمان شرکت کننده در کنفرانس وحدت با حضرت آیت الله نوری همدانی که در دفتر این مرجع تقلید در قم برگزار شد، با بیان اینکه کنفرانس وحدت اسلامی، امسال با همه دشمنی معاندین، باشکوه تر از سالهای گذشته برگزار شد گفت: در سی و دومین کنفرانس وحدت 400 اندیشمند از 99 کشور شرکت کرده بودند.

بلال سعید شعبان  نیز یکی از مهمان این کنفراس در این دیدار بود که در سخنانی با بیان اینکه ایران در خط حفظ وحدت اسلامی بوده و هست، گفت: با وجود همه مشکلات از سوی دشمن، شاهد این هستیم که ایران، خط مقدم حفظ وحدت اسلامی است و همین امر باعث شده از 100 کشور دراین کنفرانس حاضر شوند.

وی بیان داشت: ما با تاسی از روشی که پیامبر(ص) انجام دادند و درکنار خود، سلمان، اباذر و مقداد و از اقصی نقاط کشورهای مختلف افراد را دور خود جمع کردند، ما میهمانان نیز از ملل و زبان های مختلف در ایران جمع شدیم و تلاش ما بر حفظ وحدت بین علمای اسلام بود.

۳۱۳/۴۰

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha