جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
معاون فرهنگی مدرسه علمیه عالی الزهرا(س) گرگان

حوزه/معاون فرهنگی مدرسه علمیه عالی الزهرا(س) گرگان بیان کرد: فرهنگ بسیج الهام گرفته از فرهنگ عاشورا و روحیه بسیجی لازمه یک جامعه پویای اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از گلستان، خانم زهرا علاءالدین با اشاره به انجام فعالیت های متعدد معاونت فرهنگی مدرسه علمیه عالی الزهراء(س) شهرستان گرگان در هفته بسیج با مشارکت پایگاه بسیج اساتید و نخبگان این مدرسه، اظهار کرد: فرهنگ بسیج الهام گرفته از فرهنگ عاشورا و روحیه بسیجی لازمه یک جامعه پویای اسلامی است.

وی با بیان این که حفظ روحیه بسیجی ضرورتی انکارناپذیر است، اظهار کرد: در شرایط کنونی، از بین بردن روح انقلابی گری و تفکر بسیجی یکی از حربه‌های دشمن است، لذا باید جوانان به خصوص طلاب بسیجی در این عرصه فعال بوده، توطئه ها را شناخته و بتوانند به بهترین نحو خنثی نمایند.

مشاور مدرسه علمیه عالی الزهرا(س) گرگان، هدف از اجرای برنامه های گرامیداشت هفته بسیج را زنده نگه داشتن ارزش های دینی، انقلابی و گسترش فرهنگ بسیجی در جامعه است.

علاءالدین اعلام کرد: معاونت فرهنگی و پایگاه بسیج این مدرسه برنامه های مشترک و متعددی را به منظور پاسداشت هفته بسیج انجام دادند که مهم ترین آنها عبارت است از غبارروبی مزار شهدای گمنام، دیدار با خانواده شهید عباسی از شهدای 5 آذر گرگان، برگزاری گفتمان ولایت، دیدار با بانوان فعال و پیشکسوت بسیجی.

وی، فضاسازی، برپایی نمایشگاه با موضوع "اقتصاد مقاومتی در کلام و سیره بزرگان" به مناسبت هفته بسیج، اعزام مبلغ به مناطق مختلف جهت سخنرانی، اعزام طلاب بسیجی مبلغ به مصلی نماز جمعه جهت پاسخگویی به سوالات شرعی و مشاوره دینی را به عنوان دیگر فعالیت های انجام شده، برشمرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha