چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
نرم افزار موبایلی

حوزه/ مدیر فناوری و فرآوری اطلاعات پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی گفت: همزمان با مراسم بزرگداشت دائره المعارف قرآن کریم و رونمایی از جلد ۱۵ این اثر، نرم افزار موبایلی دائره المعارف قرآن کریم نیز ارائه گردید.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، متین فر مدیر فناوری و فرآوری اطلاعات پژوهشکده فرهنگ و معارف گفت: به منظور تسهیل دسترسی به محتوای دائره المعارف قرآن کریم که نخستین دایره المعارف قرآنی جهان اسلام می باشد، این اثر بزرگ از سه طریق در دسترس علاقمندان قرار گرفته است: راه اول از طریق بستر وب و مراجعه بخش دائره المعارف‌های پرتال جامع علوم و معارف قرآن به آدرس http://quran.isca.ac.ir، راه دوم از طریق کتابخوان همراه پژوهان می‌باشد که کاربران می توانند با نصب اپلیکیشن به محتوای 15 جلد دائره المعارف قرآن نیز دسترسی داشته باشند.

مدیر فناوری و فرآوری اطلاعات پژوهشکده فرهنگ و معارف در خصوص راه سوم دسترسی به محتوای دائره المعارف قرآن کریم اظهار داشت: سومین راه، نرم افزار موبایلی دائره المعارف قرآن کریم می باشد که بصورت کاملا رایگان با امکانات متعدد کاربری و پژوهشی در اختیار علاقمندان به قرآن قرار گرفته است.

وی در خصوص ویژگی‌های این نرم افزار افزود: چینش مدخل‌ها برپایه نظام الفبایی، نمایش درختی موضوعات، جستجو در عناوین و محتوا، اشتراک گذاری متن، علاقه مندی کردن محتوای خاص، امکان تنظیم فونت توسط کاربر از جمله ویژگی‌های ارائه شده در این نرم افزار می باشد.

یاد آور می شود نرم افزار موبایلی دائره المعارف قرآن کریم از طریق بازار و آدرس https://cafebazaar.ir/app/isca.ir.maarefQuran در دسترس علاقمندان قرار دارد.

 

 

۳۱۳/۳۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha