جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دو موسسه خیریه اسلامی در فهرست ۱۰۰ سازمان برتر عام المنفعه در کانادا قرار گرفتند

حوزه/ دو سازمان خیریه اسلامی با اسامی «بنیاد توسعه و امداد بین المللی» و «امداد اسلامی کانادا» در فهرست ۱۰۰ خیریه برتر «مانی سنس» ۲۰۱۹ کانادا قرار گرفتند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از aboutislam، دو خیریه اسلامی با اسامی «بنیاد توسعه و امداد بین المللی» و «امداد اسلامی کانادا» در فهرست 100 خیریه برتر 2019 کانادا قرار گرفته اند. این فهرست در روزهای گذشته رسما منتشر شده است.

در این بیانیه آمده است: سازمان عام المنفعه اسلامی ما که در کانادا تاسیس و راه اندازی شده است، در میان 100 سازمان خیریه برتر فهرست «مانی سنس» برای سال 2019 قرار گرفته است. این افتخاری است که  به دستاوردهای گذشته  بنیاد از جمله قرار گرفتن در فهرست 25 خیریه برتر کانادا توسط «فایننشال پست» افزوده گشته است.

این سازمان خیریه در ادامه نوشت: باعث افتخار ماست که این مقام را دریافت کرده ایم و زحمات و تلاش کارمندان داوطلب ما به خاطر فعالیت های خیریه شفاف و کارایی که برای کمک به میلیون ها نفر در کانادا و سرتاسر دنیا تلاش می کنند شناخته شده است.

گفته می شود فهرست مانی سنس که از 9 سال پیش آغاز به کار کرده به مردم کانادا برای یافتن بهترین موسسات خیریه به منظور اهدای کمک مالی و غیرنقدی راهنمایی می رساند.

موسسات خیریه برای اینکه در این فهرست قرار بگیرند باید توسط سازمان تحقیقاتی اطلاعات خیریه مورد ارزیابی قرار گرفته باشند. این سازمان تحقیقاتی گزارش های مالی استاندارد در رابطه با تمامی خیریه های بزرگ کانادایی فراهم می سازد. به علاوه موسسه های خیریه برای اینکه در این فهرست قرار بگیرند بایستی مخارج داخلی کمی داشته و با کمترین کاغذبازی و تعلل همراه باشند، تا درصد بالایی از وجوه دریافتی به طور مستقیم به مردم نیازمند برسد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha