پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
جلسه محاکمه قاتل نوجوان مسلمان در ماه رمضان امروز تشکیل می شود

حوزه/ قاتل نوجوان مسلمانی که در یکی از شب های ماه مبارک رمضان به مسجد می رفت، چهارشنبه آغاز می شود و انتظار می رود که متهم به جرایم خود اعتراف کند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از nbc، جلسه محاکمه قاتل نوجوان مسلمان در ماه رمضان 2017 امروز چهارشنبه برگزار می شود، انتظار می رود در جلسه محاکمه امروز فرد مهاجم به جرم خود اعتراف کند که مجازات آن مرگ خواهد بود.

شورای روابط اسلامی آمریکایی می گوید امروز این خبر را اعلام کرد.

نبرا حسنین نوجوان 17 ساله محجبه در18  ژوئن 2017 در شهر استرلینگ در ایالت ویرجینیا زمانی که همراه با دوستانش پس از گرفتن سحری در یک رستوران به مسجد باز می گشت مورد حمله قرار گرفته و ناپدید شد. چندی بعد جسد این نوجوان روزه  که به شدت مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود پیدا شد.

داروین مارتینز تورز به جرم قتل درجه یک بازداشت شده و مدعی است این یک حادثه خشم جاده ای بوده است در حالی که جامعه اسلامی معتقدند که او به خاطر دین و مذهبش مورد حمله این فرد قرار گرفته و باید جرم وی یک جرم نفرت محور درنظر گرفته شود.

پلیس می گوید تورز این نوجوان را ربوده، او را با چوب بیسبال مورد حمله قرار داده، به وی تجاوز کرده و پس از کشتن او جسدش را در چاله ای انداخته است. تورز به هر دو جرم قتل و تجاوز محکوم خواهد شد.

گفته می شود توافق های مربوط به پشت پرده این پرونده افشاء نشده است و وکلای دو طرف ماه ها در جلسات مختلف شرکت داشته اند. دادگاه قرار بود تا سپتامبر 2019 به تعویق بیافتد.

لازم به ذکر است پرونده قتل جنجالی این نوجوان مسلمان سرتاسر آمریکا را به لرزه در آورد و یک گروه با عنوان «عدالت برای نبرا» تشکیل شده که در فضای ملی و بین المللی خواهان اجرای عدالت در حق این نوجوان مظلوم هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha