جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مجتمع بنت الهدی

حوزه/ تشکل‌ها و هیئت‌های فرهنگی مجتمع آموزش عالی بنت الهدی به مناسبت هفته وحدت ۱۰ مراسم را برگزار کردند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، تشکل‌ها و هیئت‌های فرهنگی مجتمع آموزش عالی بنت الهدی به مناسبت هفته وحدت ۱۰ مراسم را برگزار کردند که قرائت قرآن و ادعیه، سخنرانی، مداحی و برگزاری مسابقات فرهنگی، از مهم‌ترین برنامه‌های اجرا شده در این مراسم بود.

 

مراسم تشکل فرهنگی الزهرا(س)

برگزاری مراسم میلاد نبی مکرم اسلام صلی الله علیه و آله و  ولادت حضرت امام صادق علیه  السلام به همت تشکل فرهنگی الزهرا(س) مورخ 97/9/3 با سخنرانی سرکار خانم ناصرالدین و حضور 200 نفر از طلاب و خانواده‌های بلتی زبان، جزو برنامه ها بود. در این مراسم پس از قرائت قرآن کریم، سرکار خانم ناصر الدین به ایراد سخنرانی پرداخت. مداحی و مولودی خوانی، از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

 

ویژه تشکل فرهنگی بنات فاطمیه

برگزاری مراسم میلاد نبی مکرم اسلام صلی الله علیه و آله و  ولادت حضرت امام صادق علیه السلام به همت تشکل فرهنگی بنات فاطمیه مورخ 97/9/4 با سخنرانی سرکار خانم اسلام و حضور 180 نفر از طلاب و خانواده‌های بنگلادشی، از دیگر برنامه ها محسوب می شد. در این مراسم پس از قرائت قرآن کریم، سرکار خانم اسلام به ایراد سخنرانی پرداخت. مداحی، برگزاری مسابقه و اهدای هدیه به برگزیدگان، از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

 

تشکل فرهنگی فاطمیه(س)

مراسم میلاد نبی مکرم اسلام صلی الله علیه و آله و  ولادت حضرت امام صادق علیه السلام به همت تشکل فرهنگی فاطمیه با سخنرانی سرکار خانم نور الرفیقه و حضور 100 نفر از طلاب و خانواده‌های اندونزیایی نیز برگزار شد. در این مراسم پس از قرائت قرآن کریم، سرکار خانم نور الرفیقه به ایراد سخنرانی پرداخت. مداحی و برگزاری نمایشگاه، از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

 

 تشکل فرهنگی بشری

برگزاری مراسم میلاد نبی مکرم اسلام صلی الله علیه و آله و  ولادت حضرت امام صادق علیه السلام به همت تشکل فرهنگی بشری مورخ 97/9/4 با سخنرانی سرکار خانم احمدی و حضور 50 نفر از طلاب و خانواده‌های افغانستانی، از دیگر برنامه های این ایام فرخنده بود. در این مراسم پس از قرائت قرآن کریم، سرکار خانم احمدی به ایراد سخنرانی پرداخت. مولودی خوانی، قصه گویی برای کودکان و مسابقه، از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

 

تشکل فرهنگی سیده فاطمه(س)

برگزاری مراسم میلاد نبی مکرم اسلام صلی الله علیه و آله و  ولادت حضرت امام صادق علیه السلام به همت تشکل فرهنگی سیده فاطمه(س) مورخ 97/9/4 با سخنرانی سرکار خانم محمد ابراهیم و حضور 200 نفر از طلاب و خانواده‌های آفریقایی، از دیگر برنامه ها است. در این مراسم پس از قرائت قرآن کریم، سرکار خانم محمد ابراهیم به ایراد سخنرانی پرداخت. مولودی خوانی، از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

 

هیئت کوثر النبی(س)

مراسم میلاد نبی مکرم اسلام صلی الله علیه و آله و  ولادت حضرت امام صادق علیه السلام به همت هیئت کوثر النبی(س) مورخ 97/9/4 با سخنرانی سرکار خانم فصیحی زاده و حضور 70 نفر از طلاب و خانواده‌های افغانستانی نیز برگزار شد. در این مراسم پس از قرائت قرآن کریم، سرکار خانم فصیحی زاده به ایراد سخنرانی پرداخت. مولودی خوانی، برگزاری مسابقه و اهدای هدیه به برگزیدگان، از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

 

 هیئت فاطمیه(س)

مراسم میلاد نبی مکرم اسلام صلی الله علیه و آله و  ولادت حضرت امام صادق علیه السلام به همت هیئت فاطمیه(س) مورخ 97/9/4 با سخنرانی سرکار خانم کاشف و حضور 80 نفر از طلاب و خانواده‌های پاکستانی به همین مناسبت برگزار شد. در این مراسم پس از قرائت قرآن کریم، سرکار خانم کاشف به ایراد سخنرانی پرداخت. مولودی خوانی، از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

 

هیئت محبین نرجس خاتون(س)

برگزاری مراسم میلاد نبی مکرم اسلام صلی الله علیه و آله و  ولادت حضرت امام صادق علیه السلام به همت هیئت محبین نرجس خاتون(س) مورخ 97/9/4 با سخنرانی سرکار خانم ساجده  حضور 40 نفر از طلاب و خانواده‌های پاکستانی، از دیگر اقدامات بود. در این مراسم پس از قرائت قرآن کریم، سرکار خانم ساجده به ایراد سخنرانی پرداخت. مولودی خوانی و برگزاری مسابق،ه از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

 

هیئت قمر بنی هاشم(ع)

مراسم میلاد نبی مکرم اسلام صلی الله علیه و آله و  ولادت حضرت امام صادق علیه السلام به همت هیئت قمر بنی هاشم(ع) مورخ 97/9/4 با سخنرانی سرکار خانم جوانمرد و حضور 80  نفر از طلاب و خانواده‌های افغانستانی نیز در ایام برگزار شد. در این مراسم پس از قرائت قرآن کریم، سرکار خانم جوانمرد به ایراد سخنرانی پرداخت. مولودی خوانی و برگزاری مسابقه، از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

 

هیئت خواهران منتظرالمهدی(عج)

برگزاری مراسم میلاد نبی مکرم اسلام صلی الله علیه و آله و  ولادت حضرت امام صادق علیه السلام به همت هیئت خواهران منتظر المهدی(عج) مورخ 97/9/5 با سخنرانی سرکار خانم احمدی و حضور 80  نفر از طلاب و خانواده‌های افغانستانی نیز در دستور کار بود. در این مراسم پس از قرائت قرآن کریم، سرکار خانم احمدی به ایراد سخنرانی پرداخت. مولودی خوانی و برگزاری مسابقه، از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha