پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
رئیس سازمان دانشجویان امامیه پاکستان

حوزه/ سید قاسم شمسی گفت: در یمن هر ساعت یک کودک یمنی بخاطر قحطی غذا می‌میرد و میلیون ها یمنی در قحطی بی سابقه به سر می ‌‌برند، اما عربستان و متحدانش در جنگ یمن قطعا شکست خواهند خورد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، سید قاسم شمسی رئیس سازمان دانشجویان امامیه پاکستان در گفت گو با دانشجویان مختلف، گفت: در یمن هر ساعت یک کودک یمنی بخاطر قحطی غذا می‌میرد و میلیون ها یمنی در قحطی بی سابقه به سر می‌برند، عربستان و متحدانش در جنگ یمن قطعا شکست خواهند خورد.

وی افزود: شرق و غرب دنیا با ظلم حاکمان ظالم مواجه هستند و بشریت از ظلم بیزار هستند و به عنوان نمونه در یمن هم آمریکا و عربستان مرتکب ظلم بی سابقه هستند و عربستان و آمریکا در حال کشتار میلون ها مسلمانان بی گناه در یمن است که اکثریت این مسلمانان کودکان و زنان یمنی هستند.

وی در ادامه گفت: امروز یمن با تجاوزی بی سابقه و قحطی غذا مواجه است به گونه ای که از آغاز تجاوز به یمن تا کنون 85 هزار کودک یمنی به علت قحطی غذا جان خود را از دست داده اند، کشورهای اسلامی در مورد این جنایات عربستان و آمریکا ساکت هستند و این بسیار نگران کننده است.

رئیس سازمان دانشجویان امامیه مردم یمن را عاشق حقیقی پیامبر اسلام خواند و گفت: مردم باشعور یمن عاشق رسول و مسلمان هستند و برای اثبات عشق مردم یمن به پیامبر اسلام(ص) راهپیمایی روز ولادت پیامبر اسلام(ص) کافی است.

وی تاکید کرد: ان شاءالله مردم یمن تلاش و مجاهدت خود را ادامه خواهند داد و عربستان شکستی تاریخی خواهد خورد و مردم باشعور و با بصیرت یمن پیروز خواهد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha