جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
فرمانده سپاه ناحیه مینودشت:

حوزه/فرمانده سپاه ناحیه مینودشت با تاکید بر این که بسیج یک فرد نیست، بلکه یک تفکر و فرهنگ است، گفت: در ۴۰ سالگی انقلاب این تفکر بسیج است که انقلاب را مدیریت و بیمه می کند و باعث زنده ماندن انقلاب شده است.

به گزارش خبرگزار حوزه از گلستان، آقای مصطفی لو، در جمع کارکنان، اساتید و طلاب مدرسه علمیه الزهرا(سلام الله علیها) مینودشت، به بررسی و تحلیل جایگاه بسیج پرداخت.

مصطفی لو با اشاره به جایگاه بسیج در جامعه و آرمان های والای امام خمینی(ره) بهترین راه مبارزه با تهاجمات فرهنگی و نقشه های شوم دشمن در مقابله با نظام و انقلاب را داشتن تفکر و روحیه والای بسیجی برشمرد.

وی با تاکید بر این که بسیج یک فرد نیست، بلکه یک تفکر و فرهنگ است، تصریح کرد: در 40 سالگی انقلاب این تفکر بسیج است که انقلاب را مدیریت و بیمه می کند و باعث زنده ماندن انقلاب شده است.

فرمانده سپاه مینودشت ضمن برشمردن برخی جریانات و بررسی اهداف آنان برای ضربه وارد کردن به پیکر انقلاب، تشریح کرد: امروزه جریان تکفیری داعش و شیعه صادق شیرازی و ... ، از هر طریقی به دنبال ضربه وارد کردن بر پیکره شیعه و انقلاب اسلامی هستند تا فرهنگ خود را در مقابل فرهنگ دینی ما قرار داده و تفکر و فرهنگ بسیج را از بین ببرند.

مصطفی لو با بیان این که سوء مدیریت و مصرف در جامعه باعث بروز مشکلاتی شده، اضافه کرد: در بیانات مقام معظم رهبری نیز این مسئله در چند بند بیان شده است که همه باید رهنمودهای ایشان را چراغ راه خود قرار دهند تا مشکلات به لطف الهی برطرف شود.

وی، بسیج را شجره طیبه ای دانست که همچون یک درخت تناور و پربرگ بوی طراوت وصل می دهد، اصل آن ثابت و در اعتقاد و ایمان کارش درست است، ریشه در خاک و سر در آسمان دارد؛ طلاب، دانشجویان، اصناف و... نیز شاخه های آن هستند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha