پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
جمهوری خواهان در تگزاس خواهان حذف یک عضو مسلمان هستند

حوزه/ ایمیل های افشاء شده اعضای حزب جمهوری خواه در یکی از پرجمعیت ترین مناطق تگزاس نشان می دهد که آن ها خواستار اخراج یک عضو به خاطر مسلمان بودن هستند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از bostonglobe، ایمیل های افشاء شده میان اعضای حزب جمهوری خواه در شهر فورت وورث، یکی از پرجمعیت ترین مناطق  در ایالت تگزاس خواستار اخراج معاون رئیس حزب به خاطر  مسلمان بودن هستند.

این ایمیل ها که به صورت ناشناس به صفحه تلگرام یک رسانه خبری فورت ورث فرستاده شده اند، نشان می دهند اعضای کمیته اجرایی این حزب قصد دارد در رای گیری 10 ژانویه، شهید شافی را از مقام ریاست بردارند.

این افراد معتقدند که شافی، یک پزشک و جراح مسلمان و عضو شورای شهر از آنجایی که حامی اسرائیل و رژیم صهیونیستی نیست و به شرع اسلامی پایبند می باشد، باید از مقام خود حذف شود. این درحالی است که شافی پیش از این گفته بود که تابع قانون اساسی ایالات متحده و سیستم قضایی می باشد و با هیچ سازمان تروریستی ارتباطی ندارد.

شافی در سال 2009 شهروند آمریکا شده و اندکی بعد به حزب جمهوری خواه پیوست. گفته می شود در این میان یک عضو دیگر که با یک مرد مسلمان ازدواج کرده نیز در معرض خطر برکناری قرار دارد.

ایمیل ها درحالی افشاء شده که برای اولین بار پس از دهه ها یک نامزد حزب دموکرات برنده انتخابات در این شهر شده، شهرستان تارانت سومین شهرستان پرجمعیت تگزاس با بیش از 2 میلیون نفر در منطقه هریس و دالاس قرار دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ریما IR ۲۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
    0 0
    سلام به ۸۰ میلیون کمک فوری نیاز دارم خواهش میکنم لطفا کمکم کنید توراخدا با سه تا بچه تویه آلونک ده متری زندگی میکنم توراخدا زندگیم خیلی سخته کمکم
  • صدی مددی IR ۲۰:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
    0 0
    نیاز به کمک فوری دارم زمین دارم اما خونه ندارم میخوام خونه درست کنم با سه تا بچه مستاجری برام سخته درست کردن خونه ۱۰۰ میلیون نیاز دارم خواهش میکنم تورا خدا