پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
مدرسه علميه فاطمه الزهرا(س) شيرود؛ نشست بصيرتي

حوزه/ کارشناس سیاسی گفت: در حال حاضر قوی ترین ابزار دشمن، تفرقه افکنی بین مذاهب در جوامع اسلامی است که با بصیرت افزایی و ولایت مداری می توان این توطئه را خنثی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري «حوزه» در مازندران، آقای سلیمی در نشست بصیرتی طلاب مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) شیرود تنکابن بیان کرد: تفرقه و جدایی عامل ویرانگری است  و همیشه حیات و استمرار اسلام را مورد تهدید قرار داده است.

وی افزود: شکل گیری یک امت واحد اسلامی درگرو اتحاد و همبستگی مذاهب اسلامی بر اساس مشترکاتی مانند قرآن، سنت پیامبر (ص) و اهل بیت عصمت و طهارت است.

سلیمی تصریح کرد: پیامبر اکرم (ص) همواره مسلمانان را به برادری صادقانه با یکدیگر فراخوانده و با ایجاد اخوت میان آنان، به گسترش وحدت مسلمانان با پیروان دیگر ادیان نیز پرداختند.

کارشناس سیاسی در پایان خاطرنشان کرد: آنهایی که در داخل یا خارج کشور سعی در ایجاد تفرقه بین اهل سنت و تشیع را دارند، منافق بوده و با این کار دشمن را بر مسلمین غالب خواهند کرد.

وی در پایان گفت: در حال حاضر قوی ترین ابزار در دست دشمن تفرقه افکنی بین مذاهب است که با بصیرت افزایی و ولایت مداری و ولایت محوری می توان این توطئه دشمن را خنثی کرد.

انتهاي پيام۳۱۳/۴۸

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha